Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
BMWCS Motorsport
![]() |
756 besök totalt |
I det andra året av denna covid pandemi och en ständig förändring kring hur bokningar av banträffar skett senaste åren i bmw klubben så är jag väldigt spänd på hur 2021 kommer bli
![]() Det var 4 år sen jag körde gelleråsen och mantorp sist! Jag har planerat in att vara med på samtliga banträffar: 8 maj - Gelleråsen 31 juli + 1 augusti - Knutstorp 15 augusti - Kinnekulle 7 oktober - Mantorp Hoppas vi ses i sommar! ![]() _________________ Erik Axzell BMW M2 Competition F87 Manual Long Beach Blue -19 |
||
Jag som har lite koll på anmälningsläget kan meddela att det är hyggligt många som är taggade på Gelleråsen
Ska bli kul att köra ihop med våra vänner i Alfa-klubben ![]() ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Ja, supertaggad! Ska bara byta oljan så är man redo att köra. Bara bra erfarenheter från Alfa-klubben. Lagom snabba bilar (för mitt tempo) och seriöst arrangemang.
Blir det någon gemensam pizza på fredag kväll i Karlskoga? Eller är samkväm pausat pga pandemin? Helt rimligt. Kul om forumet vaknar till liv nu när säsongen drar igång igen. Jag siktar också på alla träffar men får se om det går i lås. Kommer det något mail med mer info om tider osv inför Gelleråsen? _________________ Niklas Domeij BMW Club Schweden Motorsport BMW Z3 3.0 |
||
Hej Niklas! Om du tänkte köra på Gelleråsen så har du nog gjort en miss någonstans i din anmälan, du stod som anmäld till Knutan och till Schmiedmannträffen som skulle varit idag (inställd såvitt p.g.a. pandemi såvitt jag vet). Gå in och klicka i en anmälan på Gelleråsen också så vi får med dig på listan ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
Det är 10 år sen jag körde bana sist. Det verkar vara lite lugnare i den här forumsdelen numera. Har intresset för bankörning minskat eller har diskussionerna flyttat någon annanstans?
Hur många brukar ni vara på träffarna? _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||
Hej Stefan! Ber om ursäkt men jag har missat ditt meddelande helt, jo diskussionerna är lite färre, en del förs på facebook och en del förs förstås på banorna mellan oss deltagare. Antalet på träffarna är lite olika, men vi brukar vara mellan 20-40 från BMW klubben och sedan ungefär lika många från andra klubbar så det blir ett lagom gäng för att ha roligt tillsammans och ändå få mycket körtid. Kom ner till Knutan och testa! ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||
![]() |
BMWCS Motorsport
![]() |
756 besök totalt |