Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nybörjarsvängåkaforum
Leter etter banebil
504 besök totalt
herbert
Oslo
Här sen Jun 2021
Inlägg: 18


Trådstartare
Jeg leter langsomt etter en gatebil som er god på bane. Har noen krav men kanskje jeg skriver mer om dem senere.

Ett valg er jo små modifikasjoner på den jeg har. Men da er jeg begrenset til de få baner med god lading i nærheten.

Hva synes dere om denne?
https://www.finn.no/224595221

Virker som han vil ha for mye men jeg er ikke ekspert og vet jo ikke hvis man burde betale for disse oppgraderinger?

Merk også att Norske priser egentlig er helt cuckoo.
Toyota GR Yaris er cirka 600k ny ☹️

_________________
Jason Brandt
Citera
Jk95
MOSS(NORWAY)
Här sen Jul 2021
Inlägg: 255



Nordmenn på Rejsa, det liker vi! Tronder bosatt i Sundsvall her

Enig i det med prisene, men nå har vi også et annet lonns og avgiftsnivå i Norge, så selv om bil virker mye dyrere der enn her i Sverige er det ikke hele sannheten, bare en del av den

Liker Cayman, toffe biler! Har du vurdert import? Skatteetaten har egen importkalkulator, og det finnes gode muligheter for å spare penger om du henter hjem bil fra f.eks Sverige thumbs up Bare husk å se til at bilen har lovlige modifikasjoner, alternativt at orginaldeler som eksos, dempere/coilovers og lignende for visning, eller papirer så du kan godkjenne i vognkort, gjor bilen mer verdt og mindre stress med teknisk.

Du sikter sikkert på Rudskogen og Våler?

_________________
Johan Kristian Stjern
Norwegian trackday noob
Citera
herbert
Oslo
Här sen Jun 2021
Inlägg: 18


Trådstartare
Ja, import vurderes men hadde dårlig erfaring med det da jeg bodde i Frankrike. Er jo klar over att der er ett helt annerledes land.

Ja, Rudskogen er helt topp og har kraftige ladestasjoner og Modell 3 funker fint der. Nå har vi KNA Soknedal også og den frister veldig 😊
https://www.motorcenternorway.no/

_________________
Jason Brandt
Citera
Nybörjarsvängåkaforum
Leter etter banebil
504 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande