Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2021-09-17 King of Mantorp [Light] - Time Attack för alla!
363 besök totalt
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014
Inlägg: 239


Trådstartare
Vi hälsar alla bankörnings-intresserade välkomna till Mantorp Park fredag den 17 september.

Utan tvekan bästa sättet att avsluta årets bankörnings-säsong och uppleva nya rekordtider samt att vi har vår årliga prisutdelning/galamiddag för säsongen. Med utökad längd på kvalpass (20min), tre st kval och ett avslutande "open pit" pass för sponsorer/medåkning så kommer de flesta bli mätta och belåtna på körning denna dag.


ALL INFO + ANMÄLAN (KLICKA!)



På våra professionella Time Attack-arrangemang kör du alltid med officiell tidtagning med sektorer, som mäter alla dina varv på tusendelen.

Vi har alltid hög säkerhet i form av bemannade posteringar, ambulans med sjukvårdare, räddnings/släckbilar med utbildad personal, riktig check-in till utfarten samt sekretariat som alltid har trevligt folk som dessutom serverar färskbryggt kaffe.
På plats finns också professionella fotografer och övrig media av hög klass.

SUMMERING AV KÖRNING:
King of Mantorp "Light", ett öppet event för alla att tävla i, nu också öppet för en begränsad mängd publik. Se regler nedan för tävlan i "King of Mantorp", du kan också anmäla dig utom tävlan om du inte har en bil som klassar in eller bara vill bättra ditt egna PB.

Välj en klass baserat på dina däck/motoreffekt, värm upp med ett 15min pass på förmiddagen... för att sedan sätta din bästa tid på 3x15-20min långa kvalitativa Time Attack pass.

Top 5 i varje klass går till SuperLaps final = Ett utvarv, en chans på attack - - - > Målgång och "King of Mantorp" i varje klass utses.
Dagen avslutas med ett 20min "Open Pit" mediapass för alla. Perfekt för medåkningar och ta med vänner & sponsorer ute på banan.

_________________
/ www.TAnu.se
Citera
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014
Inlägg: 239


Trådstartare
Vi kommer ha veteranen Robin Antonsson på plats som senaste åren vunnit mängder av titlar i klassen Pro med sin Supra. Han har också med framgång öppnat sin egna verksamhet som coachar förare på alla nivåer av körning.

Till KoM Light kommer han finnas tillhands *kostnadsfritt* för de som vill ha lite tips i depån. Varmt välkomna med er anmälan, veckan ut är priset detsamma innan vi läggr på +500:- för sen anmälan.

_________________
/ www.TAnu.se
Citera
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014
Inlägg: 239


Trådstartare
Helgen ut så kan man alltså som första-gången förare på våra event boka körning för endast 2490:-.

3x20min och så 15min warm-up och på slutet av dagen 20min open pit = Gott om KVALITATIV körtid att sätta PB Mantorp Park för som sista rycket för denna säsong.

Trevlig helg!

_________________
/ www.TAnu.se
Citera
TAnu.se
Sodertalje
Här sen Apr 2014
Inlägg: 239


Trådstartare
Måndag och efter idag höjer vi priserna med +500:- för sen anmälan. Så passa på boka en Time Attack-upplevelse och bästa förutsättningar sätta PB på Mantorp Park nu på fredag på länken i första inlägget.

PS. Det finns även en chans att få en gratis körning, nominera dig själv eller någon annan på denna länk där vi delar ut en plats till ett Rejsa-bygge. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=121925

_________________
/ www.TAnu.se
Citera
Inför träffar
2021-09-17 King of Mantorp [Light] - Time Attack för alla!
363 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande