Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30-88 2 dr - Hartge Kit.
<<   1, 2, 3, 4, 5
9 besök senaste veckan (91646 totalt)
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
En liten update...

Har slitit med bakvagnen ¤&%"#

Är fortfarande lite kvar i hjulhuset på p-sidan, och lite runt slutväxeln. Blästra k-hämmaren bak kvar.
Sedan Biltema 2k topcoat, Hagmans Carosol To 3 för hålrum och primer innan F40 Hagmans Carosol
slutligen läggs på, sedan är det i princip bara att montera tillbaka allt igen





Passade på att Ta upp G-powersystemet till Stockholm för att få det svetsat när jag ändå åkte ner med
en Merca Vito med flyttprylar till mina föräldrar, en anslutning och slutrören behöver modifieras - mitt i
värsta vinterovädret - låg väl i cirka 70 blås genom hela Småland.

Har även passat på att prova ett mirakelmedel.... funkade bra, men blästra går ju fortare





Så här äcklig var tankrörsfästet i stort sätt obehandlat...



Halvvägs...



Efter ett dygn i badet... behöver dock bearbetas lite lätt mekaniskt där det är tjockt, men fungerar faktiskt...



Lite bling bling har också jag också hunnit med 325 lmm som ju ska på till våren med lite andra inskaffade tillbehör.



Var nu ikväll och hämtade ett M20B25 insug/spjäll som ska på till våren efter
genomgång för 700:- även nya 13 st o-ringar till btr och 12 st ventiltätningar kommer
snart på posten, ventiltätningarna som säkert kommer till användning någon gång i
framtiden .

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Var ett tag sedan jag kunnat vara i garaget, men blev ett par dagar förra veckan. Har annars sysselsatt mej med
att rengöra 325 insuget vid diskbänken hemma samt skaffa nya packningar och nya skruvar till dito.





Lite svart krymplack hos Harley Davidson i Segeltorp ska införskaffas innan slutmontering, även en begagnad
ventilkåpa är inskaffad som ska lackas i samma färg, eventuellt ska spjället poleras innan montering.

Äntligen är nu hela bakstammen klar! så mycket jag kommer åt och är grundad och kittad, återstår att börja
måla allt med svart topcoat inklusive en hel del lösa delar.



Har ju varit lite korkad också. Borde skyddat bromsledningar mm från färgstänk,
så blir att försöka rengöra dessa....



Blästrad 14,5 mm kräningshämmare bak...



Diverse delar som exempelvis nya bränsleledningar, tankrör, krängningshämmarfästen bak mm,
som väntar på lite svart färg och montering......



Måla måla måla.... sedan börjar ju det roliga att montera tillbaka allt igen. :
Nya Powerflex krängningshämmarbussningar fram och bak ska också förresten beställas....

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Daniel Ene
Gubbängen
Här sen Jun 2003
Inlägg: 923



Skönt att insuget var rätt då. thumbs up
Powerflex har jag hört att vi säljer på jobbet i Nacka..

_________________
Mvh / Daniel Ene
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Varit och gjort ett ryck igen.
Började med att slutmåla lösa delar, tröskellådor och bakre delen av chassiet med Biltema svart 2k topcoat.







Allt gick som det skulle - tills jag skulle ha igång kompressorn för att börja lägga på
rostskyddet i två lager... (Hagmans tunnflytande Carosol T03 och Carosol F40 Tjockflytande)
med spruta, då lyckades jag med att få inställningsmojängen för trycket i handen .
Bara att lägga ner projektet för kvällen och åka att köpa en ny mojäng dagen därpå.. blää



Tyckte det var lika bra med lite vårservice av kompressorn så den fick filtret tvättat
och magen full med ny olja. topplocksbultarna lyckades jag inte rubba - hade tänkt
efterdra som man ska, men får väl vänta lite och fråga någon som vet.



La sedan på rostskyddsmedlet utan problem med spruta, snabbt och enkel operation,
förutom att golvet blev jäkligt kladdigt - så lite skyddsplast på golvet får det bli nästa gång,
skyddade bara dom nya bromsledningarna - bakvagn,slutväxel och tank ska ändå ner nästa
vinter, bakvagn och drivaxlar ska bytas ut, så lite kladd gör inget.





Började sedan montera tillbaka bränslerör inkl. nytt gummi mellan tanklock och tankrör
och ångtanken - rengjord med nya slangar/klämmor.Gick skitbra ända tills jag skulle dra
bulten som håller bränsleröret liiite till.... borde jag naturligtvis gett fan i. Bulteländet
gick av (man är ju stark som Bamse) och blev till att lägga energi på att få bort resterna
som satt kvar, efter mycket mekande lyckades jag få bort resterna och svetsmuttern och
ersatte med en rejäl bult/låsmutter i stället - men tog stenhårt på humöret..





Fortsatte dagen efter med montering av stötdämpare och fjädrarna igen, som löpte på bra.
Tycker det är lite lätt obehagligt att hålla på med fjäderspännarna, så tog lugnt och fick
ta den tid som behövdes utan att göra något korkat.



Har sedan tidigare haft problem med flänsarna till G-power systemet som spruckit, så har tänkt
lösa det genom att helt enkelt köpa nya original flänsar på BMW, slipa av svetsarna på rören,
slipa upp dom nya flänsarna inuti för dom grövre rören med slipstift och lämna iväg för svetsning
igen.. Och hoppas det funkar som tänkt.





Hade också lite tid att blästra och lackera ett av värmeskydden till avgassystemet, funderar
på att göra dito i aluminium i stället framåt, men renoverar upp dessa så länge.



Nästa gång lär det blandannat bli lite pyssel med bromsledningar i bakvagnen, justering av
avgassystemet som även ska få ombyggda/förlängda slutrör, blästring av ett värmeskydd bak
samt montering, och förhoppningsvis inpassning av sidokjolarna (äntligen)

- ja finns ju alltid saker att göra...

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Har nu passat in hela Hartge packetet - front, bakkjol och sidokjolar utom nya bakluckan/vingen som kommer vid senare tillfälle.







Men är väldigt konfunderad vad gäller bakvagnen bakändan skjuter mot himlen rejält mot innan demontering....

-Hela bakvagnen undertill inkl. hjulhus är ju skrapat, men så mycket vikt kan ju försvunnit.
-Sidoklädslar i bagaget + reservhjul/domkraft saknas.
-Bagagerumsmatta och batteri monterat i bagaget.
-Ljuddämparen saknas ännu.



Kom på att jag glömt att släppa på handbromsen sen bilen kom ner på golvet igen , sjönk ner lite till i allafall efter det i baken...
Slutar sannolikt med byte av både fjädrar fram och bak, vill ha ner den mer....

Efter:



Har även nu justerat slutrören på ljuddämparen mot bakkjolen, ska med upp till Stockholm för svetsning. Efter lite kapning och pill blev det så här...
dom sedan tidigare kapade orginal dtm piporna som används igen, tur att man sparar på allt...





Kan nu inte göra speciellt mycket innan ljuddämparen är färdigsvetsad/monterad och bilen utkörd och tvättad, så har pysslat
lite med den nya bakvagnen, bakre ok är nu renoverade och färdiga, bara resten kvar .


_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Varit en hektisk vecka med både jobb och garage...

Började med att montera det ombyggda avgassystemet - samt ny bakre värmeplåt,
passade perfekt mot bakkjolen, som tänkt!





Kom också fram till att bakvingen är utan tvekan ett absolut måste...





Ska nog justeras in lite bättre mot luckan i sidled, och dom gamla borrhål ska läggas igen.







Har oxå hunnit montera ihop 325 insuget som ska på, med nya packningar/o-ringar
+ lite bättre spridare

Men mesta tiden gick mest till tokstäda garaget och att slipa alla Hartge delarna, samt lägga på ett tillfälligt lager med diamantsvartmet för att se defekterna bättre.
Hitills är sidokjolar och front färdiga, återstår en del arbete med bakkjol/vinge/baklucka.







I nuläget såg det ut så här innan den åkte in i garaget igen, ska kolla lokalt med pris på lackering nästa gång, så mycket ska lackeras så det är väl
lika bra att lackera om hela bilen , men rent tekniskt är det nog bara bromsar fram och bak
som behöver lite kärlek samt ny olja/filter...





Plockade även ihop 325 insuget med:
orginal btr 3.0 bar
orginal 325 fuelrail
E36 325-92 spridare Bosch 0280150415 160cc vid 3 bar/res. 15,9 ohm
(325 spridare orginal har 154cc vid 3bar/res. 15,4 ohm och 320 har 134cc)
325 insug
325 spjällhus
nya o-ringar till spridare + btr
alla packningar bytta

Någon hästkraft till borde man kunna få fram...



Det som är kvar nu denna etapp är:

+ Justera bakvingen ordentligt i sidled
+ Spackla och slipa: bakkjol, bakvinge, baklucka
+ Montera strömkabelmuffen ordentligt + ny ljuddämpning på torpedväggen FIXAT!
+ Byta alla rostfria bultar i fjäderbenen fram mot fözinkade dito...
+ Massera fram oken och dra fast "pinnarna" med låsvätska.
+ Låta lackera samt montera kjolpaketet ordentligt + baklucka.
+ Rostskyddsmedel (tjocka) vid alla borrhål
+ Kontrollera 325 bromsokens funktion + bak
+ Byta bromsoljan + Lufta alla bromsar

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Har varit utanför garaget en liten vända, men ute på vägarna kommer den tyvärr inte förrän tidigast nästa vår....
Men var i dag och träffade en lackerare - blir en ny lackering av hela bilen för en vettig peng, naturligtvis i samma färg
troligtvis nu under hösten eller till våren beroende på att jag ska hinna gå i genom åtminstone hjulhus och insida skärmar
fram innan dess, och resten av botten om jag hinner med också....

Nu sitter allt på utom nya bakluckan/vingen (garagelack) ... men börjar väl snart plocka ner allt inför den riktiga lackeringen...











Rena julafton just nu!!!



Efter att ha haft problem med usel tomgång länge, så har jag lyckats fixa det nu! Behövdes två omgångar med oxidrengöring
och kontaktspray på alla tänkbara kontakter i motorrummet så går den rätt jämt och fint igen! nya tändstift och en inte så tajt
ventilinställning och den blir kanon...

Var på Bussgods ute i Farsta i dag och hämtade ett litet packet som jag hoppas få nytta av i framtiden, en Unichip box för Motronic system.



- fick den för några få hundringar...inkl. anpassad kabelpiska som behöver lite kärlek, sen går den att använda .

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Har väl inte hänt så mycket sedan sist av vikt... skulle lämnad bilen på lackering nu i höstas men har helt enkelt inte hunnit pga mycket jobb....
vilket är positivt ju. Men har kommit överens med lackeraren att lämna hela bilen till honom i vår, så plockar han ner den.

Först lite racetillbehör då...

Monterat ett Wiescher tornstag bak i aluminium, bökigt att få dit - tur man är envis av naturen



Var och hämtade en M3 E36 läpp i Täby i kväll, som jag hoppas passar utan större problem under Hartge spoilern, funkar det som tänkt så ska
även "sidosvärden" införskaffas



Annars har det mest varit pimpning...

Hämtade ut denna på Bussgods i dag en rätt sällsynt E30 Nardiratt för 1500:- med frakt...



Fick för mej att fixa till ljudet också, vill inte bara lyssna på motorn jämnt ju...
En del monterades nytt av mej 2001 och dom skruttiga bakhögtalarna är orginal - så dags för nåt nytt!



Började med att jag var på MDS och skulle ha lite småsaker, och kom ut med 6,5" tävlingshögtalare....
MDS Audiophile TEAMRT65 6,5" för hatthyllan bak.





- Så 2,5 kvadratskabel,ström/jordkabel kabel/AGU säkringshållare införskaffades.
- Ett begagnat lätt Zachry R490 4 kanalssteg köptes.
-Tyvärr gick en av mina diskanter till framsystemet sönder medans jag höll på så
ett nytt DLS Ultimate Nobelium 5.2 - 2-vägs system har nu kommit hem för montering också
- ballade ur totalt det här... skulle ju egentligen bara byta bakhögtalarna mot nåt lite bättre ju...





och när jag ändå höll på så monterade jag en orginal elantenn jag haft liggande



Hade tänkt att montera kompletta kit orginal elhissar och centrallås som ligger på hyllan, men avstår nog från det, då blir ju bilen ännu tyngre, får räcka med stereogrejerna...

Men nu får det vara lugnt med investeringar ett tag.... jo förresten gick och köpte en bil till!
Skala 1:10 med 4wd och glödstiftsmotor, ska tydligen göra 120 blås på asfalt....
Kommer säkert lite kolfiber i den med tiden!

Man får inte bli för gammal


_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Har väl inte hänt så mycket sen sist, mycket jobb och lite motivationstorka... Men var och gjorde ett litet ryck nu i veckan, inga stora grejer dock

- Monterade Nardi Blackline ratten, som faktiskt var mindre än min M-tech I orginalratt 360mm i stället för 385 mm (finns en 370mm också).



- Slutförde också bling bling projektet med lite stereo i bilen, inte mycket rejs - men det låter bra...

Hade först tänkt montera diskanterna i "plasttrianglarna" i dörrarna, men insåg att det inte skulle bli bra alls - så tyvärr fick jag göra hål i dörrarna,
men blev faktiskt riktigt bra!







- Provade också möjligheterna med montering av E36 M3 spoilerläppen som jag skaffat, den följer Hartge spoilerns form bra,
men är tyvärr alldeles för bred... blir att kapa den, passa in och limma med ihop med Plastlim Terokal 9225
( www.verktygsboden.se/?id=85714 ) som jag hittat och som passar att limma PP plast bra.

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Nikel
Uddevalla
Här sen Aug 2005
Inlägg: 15488



thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

_________________
Nik las Hjel te Söde rros
ZX6R BTG 8.47.3
https://amzn.to/3WLy5Vo
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Efter att projektet har legat i dvala ett bra tag (3-4 år) så tänkte jag göra ett nytt försök att få den körbar i sommar...

Bland lite andra införskaffade delar som kamrem, oljefilter mm, så fick jag hem denna i dag!



4:10-1 utväxling (vill ha min orginal utväxling)
Lilla 168 huset
Lamellbroms med 25%.

Lämnades raskt in till BMW i Segeltorp för bussningsbyte i bakkåpan,
och en skrätt ny Castrol olja när dom ändå håller på.

Det som är kvar att handla, är väl 5 liter Mobil 1 Peak Life 5W-50 helsyntet.... kommer väl mer

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Var och hämtade lamellbromsen hos BMW i Segeltorp på förmiddagen, där den fått en ny bussning i bakkåpan.



Men blev lagom glad när jag upptäckte den lilla transportskadan...



Men efter lite funderingar på svetsning, så åkte lite småflinar fram, och det blev så här fint



Problemet löst... och lättad med kanske 50 gram

Ska naturligtvis göra den fin med lite svart färg innan montering också.

Blev också en flaska Castrol Syntrax 75W-140 till slutväxeln och 5 liter Mobil 1 Peak Life 5W-50 och lite svart 2 komponents färg till chassiet i dag
- väntar nu på restade delar från BMW och en liten beställning från Verktygsboden, sen är det dags att dra ut svarta Faran ur garaget igen





Bilder från när den var ute sist ur garaget, för sisådär 2 år sedan

Tänkte göra ett ryck i garaget i en vecka i Småland - blev två... Efter att rullat ut den i ljuset, konstaterade jag snabbt att jag var tvungen
att lägga mycket tid att slippa skämmas för utsidan, så en och annan rinning är nu fixad, och alla lackerade ytor är nu behandlad med
rubbing/polish och vaxat - så snygg den kan bli i väntan på en ny lack









Den nedre läppen är från M3 E36, kapad, anpassad och ihoplimmad igen med 2k plastlimmet Teroson Terokal 9225 och Teroson Plastprimer Terokal 150 - fungerar mycket bra!
E36 M3 GT svärd är också beställda - hoppas det inte blir allt för lågt, men får ju anpassa dom om tvunget - tanken är att det ska påminna om E30 IS läppen i en modernare tappning.



Har också hunnit svetsa igen dom gamla spoilerhålen i den renoverade bakluckan, som jag ska förbereda för lackering inkl. vinge vid tid.

Har även jobbat med lamellbromsen, som blir färdig för montering vid nästa garagebesök.
Var så pass bra skick så behövde inte lägga så mycket tid på slipning....



Grundmålad med Hagman 2k gula och ska toppmålas med 2k blanksvart nästa gång - naturligtvis med nya "S" ditmålade också


_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Åkte ner från Onsdag och satte i gång med att få lamellbromsen helt färdig, grundad 2 ggr med Hagmans 2k gula och Biltma 2k topplack.



Färdig för montering med 0,9l Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140.



Med lite jobb så satt den på plats och testad - inga som helst missljud, tyst och fin....



Nya vs gamla, får ta fram stålborste och bläster....



Har även ställt in ventilerna vid kall till 0,25mm, var alldeles för tajt inställda på verkstad sist, även några torrspruckna bränsleledningar i
motorrummet fick ge vika för lite nya grejer, inklusive nya tändstift och putsning av kontaktytorna i fördelarlocket.

Blev byte av kamrem också eftersom den är några år men med ganska få mil, den gamla var i bra skick - men bytte ändå till en ny orginalrem,
var lite bökigt att få bort viskokopplingen, så tillverkade ett verktyg lite snabbt...





Ska också dubbelkolla anslutningarna till dom nya bränsleslangarna innan påställning och besiktning, även kolla av bakbromsarna och byte av
bromsolja ska göras så fort som möjligt!

Bytt bromsolja och passade i samma veva på att byta dom längsgående bränsleledningarna i metall till dito i koppar, dom gamla såg lite muggiga ut...









Hällt i lite sånt här lite varstans i bilen....



Eftersom livet inte ska vara för bra så inträffade en inte allför kul olycka naturligtvis

Skulle köra ner bilen från mina Biltema ramper som många gånger förr och tog det försiktigt, ändå sprätte ena rampen iväg och satte sej under bakkjolen, skit kul! bara att börja laga eländet...


_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Var ett tag sedan jag uppdaterade här, bilen har väl tyvärr mest stått i garaget och jag har pluggat en del och den står i päronens garaget 34 mil enkel resa från mej. - men lite har ju trots allt hänt, så vår väl försöka göra en vettig uppdatering vad som hänt hittills...

Bland annat så har jag köpt på mej en extra orginal Getrag växellåda, man vet ju aldrig när man mest behöver en...




Bling bling efter lite rengöring.









Det har väl också hänt lite med projekt byta bakvagn...

Har renoverat och samlat på mej det mesta som behövs, ska dock beställa lite bromsvajrar och smågrejer av Schmiedmann och Strongflex gula bussningar till bärarmar och Strongflex röda silentbussningar i morgon.




















Annars har väl inte hänt så mycket rent tekniskt mer än att SI batterierna visade tecken på att lägga av under en provtur nu på för sommaren, som tur har jag skaffat ett annat kort som jag modifierat genom att
plocka bort batterierna ur fästena, förlänga med kabel och 3D printat en ny hållare i ABS plast på skolan, samt nya batterier från ELFA. Batterierna kostade 100:- , ett nytt kort kostar tydligen runt 7500:- - ett lätt val... ska monteras när jag drar till småland nästa gång.

Kortet är en variant som fanns några år och som använder parallellkopplade Litium 3V i stället för Ni-CD 1,2V som är den vanligaste varianten.







Hinner jag så ska lite nya stereoprylar in också



Ut med MDS skithögtalarna bak som inte fungerar som dom ska, blir DLS 6,5" i stället, den gamla Pioneer:en får gå i pension och ersättas med en modern Kenwood.

Lite utseendemässiga förändringar har också skett faktiskt.

Hade ju sedan tidigare en underdel från M3 E36, så naturligtvis fick jag ide'n att pilla dit M3 E36 svärd under den också för att påminna om orginal IS läppen som satt orginal på bilen.



Är ju nöjd men det har ju inte gjort livet lättare precis - feta farthinder får tas försiktigt och att komma ner i parkeringsgarage i Sthlm är bara att glömma har jag märkt...







Bilrackaren har ju tillbringat rätt mycket tid i garage på gott och ont, så så många mil har det trots allt inte rullat - har kört 4370mil sommarmil sedan jag köpte den för cirka 20 år sedan, fan vad tiden går...



och den kom inte ut ur garaget i år heller... då jag ändå jobbat hela sommaren så mycket jag kan och inte trodde det fanns så mycket tid för nöjesåka.

Blev en beställning från Schmiedmann i dag i alla fall på alla smådelar som saknades - är ju semestertider så lär ju inte komma direkt.

De ända delar som saknas nu är Strongflex gula bussningar (sport) till bärarmar och Strongflex röda
(för gata) silentbussningar. Vill ha dom mjukare röda silentblocken på grund av minimalt ljud in i coupén, måste ju fungera att köra på vanlig väg utan att bli galen...

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Var länge sen jag uppdaterade, ska bli bättring...

E30:n fick lite konkurrens förra lördagen, då denna hämtades.

BMW E81 120i-09 170hk/6vxl 8300mil och i kanonskick.




_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
balobas
Eskilstuna
Här sen Jan 2007
Inlägg: 31



Hej

Hur mår e30in och min gamla baklucka?

_________________
Jens Granberg
Citera
Jontelinlugg
Stockholm
Här sen Apr 2008
Inlägg: 264


Trådstartare
Står fortfarande renoverad och väntar på att bilen ska bli omlackerad, håller på med genomgång av hjulhus och balkar fram förnärvarande, sen blir det omlackering när tid för det finns.

_________________
Frederik Svensson

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=46336

BMW 320IK-88 E30 sommarbil
BMW 120i-09 E81 vardagsbil
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW E30-88 2 dr - Hartge Kit.
<<   1, 2, 3, 4, 5
9 besök senaste veckan (91646 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande