Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: BMW E92 ZCP
3 besök senaste veckan (562 totalt)
Xinge
Sverige
Här sen Okt 2021
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare
Hej!
Säljer min -11 M3 E92 med DKG och Competition paket.
Ägt den sedan -18 och kört knappt 400 mil under dessa tre år. I dagsläget har den gått totalt strax över 4200 mil
Keramiskt lackförseglad på Ditec Uppsala -19. Alltid handtvättad. Alltid stått i garage. Kör den inte på vintern och inte heller när det regnar. Den är förstås inte felfri - bilen är 10 år gammal. Den är dock i otroligt fint skick för åldern. Alltid servad hos BMW (kvitton finns). I min ägo alltid tankat 98 oktan (bensinkvitton finns organiserade efter datum).

Prisbild: kring 420 000 - Skulle våga tro att det inte finns mer än enstaka M3 i samma skick och miltal.

Det finns en buckla i nedrekanten på luftintaget i mitten nedanför njurarna. Litet kantskrap på höger fram och bakfälg. Sedan finns det lite putsrepor på Idriveskärmens antireflexbehandling.

Förra ägaren har bytt avgassystem bakom katalysatorerna, jag tror märket heter Toyo. Han har även lagt till en M-performance spoiler bak och en splitter av kolfiber fram. Den sistnämnda gör fronten ganska låg och splittern har tagit i farthinder ett par dussintals gånger.

Arbetar oregelbundna tider men svarar så fort jag inte är upptagen. Svarar gärna på frågor men är tacksam om prutsnacket kommer upp först efter att man sett bilen i verkligheten.
Vänligen
Xingjian Su
















_________________
Xingjian Su
Citera
FPSJ
Småland
Här sen Okt 2009
Inlägg: 83



Ev intresserad

_________________
Filip Johansson

BMW M2 Manuell -17
Citera
SÄLJES
SÄLJES: BMW E92 ZCP
3 besök senaste veckan (562 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande