Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
SÄLJES: Egendesignade markpostlådor.
<<   1, 2, 3, 4
1 besök senaste veckan (34382 totalt)
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3646



Cyberdennis skrev:
Ännu en låda levererad till en person här på rejsa. Jag antar att de flesta här förstår det underförstådda temat
Riktigt kul!




Nu är det rätta färger också! thumbs up

Jag ska få ny låda från de som körde sönder den gamla, de har haft den gamla nu i två månader och jag inte fått någon ny än!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Abbe o skrev:
Nu är det rätta färger också! thumbs up

Jag ska få ny låda från de som körde sönder den gamla, de har haft den gamla nu i två månader och jag inte fått någon ny än!

Vi fick jobba lite hårdare på nyanserna denna gång för att det skulle bli så rätt som möjligt. Det är ändå inte helt korrekt, men "bra". Sedan är det ju inte lätt när det finns flera olika färgnyanser även från M-sport genom åren.

Det är ju ofattbart att de bara kan låta tiden gå! Vad tror de posten lägger räkningar och brev i under tiden de "utreder" och skyller på varandra!
Försök ordna så du får ut pengar så ordnar jag ett bra pris på en ny, designad låda .
Jag kan bara önska dig lycka till i byråkratin!

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Abbe o
Gävle
Här sen Jan 2005
Inlägg: 3646



Cyberdennis skrev:
Abbe o skrev:
Nu är det rätta färger också! thumbs up

Jag ska få ny låda från de som körde sönder den gamla, de har haft den gamla nu i två månader och jag inte fått någon ny än!

Vi fick jobba lite hårdare på nyanserna denna gång för att det skulle bli så rätt som möjligt. Det är ändå inte helt korrekt, men "bra". Sedan är det ju inte lätt när det finns flera olika färgnyanser även från M-sport genom åren.

Det är ju ofattbart att de bara kan låta tiden gå! Vad tror de posten lägger räkningar och brev i under tiden de "utreder" och skyller på varandra!
Försök ordna så du får ut pengar så ordnar jag ett bra pris på en ny, designad låda .
Jag kan bara önska dig lycka till i byråkratin!


Har gnällt på de idag och sagt vad jag tycker, får se vad som händer!

_________________
Abdol Oskowi.

BMW Club Schweden.
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Det börjar gå mot vår igen och då brukar man fundera på utsidan av huset, trädgården och tomten (platsen där huset står och inte gubben i röda kläder). Där kommer brevlådan in
Rejsa-medlemmar har varit bland mina största kunder på lådor och det är otroligt kul.

Jag uppar tråden så ni inte glömt av den plus att det kanske blir någon som börjar fundera på en ny låda och vilken design den i så fall skall ha.
Numera gör jag ju 3d-detaljer som kan monteras på lådan också. Fantasin har inga gränser och inte heller designen på lådan
Detta kan ju göra att produktionstiden blir lite längre så därför uppar jag tråden redan tidigt i februari.

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Ännu en rejsian som beställt och fått en låda. Vi kör ett Star Wars-tema på den.




_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Våra rejsavänner fortsätter vara stora kunder till dessa lådor! Tack för en trevlig affär och ett trevligt samtal, Johnny och Anna!
Jag hoppas kunna få komma till Varberg och se denna på plats någon gång!


_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Nu när Leksands IF slutar på en underbar tredjeplats i SHL så skulle jag gärna vilja göra en låda till detta tillfälle, men eftersom jag bor i lägenhet så blir det svårt att ställa den någonstans.
Så här ser i alla fall grundtanken ut men jag får nog nöja mig med att njuta av den



_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19491



Det är väl bara att hänga lådan på lägenhetsdörren med genomgående brevinkast.

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Niklas Falk skrev:
Det är väl bara att hänga lådan på lägenhetsdörren med genomgående brevinkast.

Bra idé! Jag sätter igång direkt!

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Men nu när du pratar om brevinkast så skall jag banne mig sätta vinyl på det i rätt färger! Tack för att du fick mig att fokusera på vad jag kan göra, hehe.

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
matfo
Stockholm / Älvsjö
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1538



Cyberdennis skrev:
Men nu när du pratar om brevinkast så skall jag banne mig sätta vinyl på det i rätt färger! Tack för att du fick mig att fokusera på vad jag kan göra, hehe.

Sätt vinyl på dörren så det ser ut som en sån här brevlåda tillsammans med inkastet!

_________________
Mats Forssén
Mondial T
Citera
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19491



matfo skrev:
Cyberdennis skrev:
Men nu när du pratar om brevinkast så skall jag banne mig sätta vinyl på det i rätt färger! Tack för att du fick mig att fokusera på vad jag kan göra, hehe.

Sätt vinyl på dörren så det ser ut som en sån här brevlåda tillsammans med inkastet!
Det går att skapa många illusioner med vinyl på en dörr
https://www.aliexpress.com/i/1005001934967596.html etc

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Niklas Falk skrev:
matfo skrev:
Cyberdennis skrev:
Men nu när du pratar om brevinkast så skall jag banne mig sätta vinyl på det i rätt färger! Tack för att du fick mig att fokusera på vad jag kan göra, hehe.

Sätt vinyl på dörren så det ser ut som en sån här brevlåda tillsammans med inkastet!
Det går att skapa många illusioner med vinyl på en dörr
https://www.aliexpress.com/i/1005001934967596.html etc

Aaaah, vilka vibbar av 70-talets fototapeter jag får nu...

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
"Go' och glad...
... som ett brev på posten!"

Rejsa slår återigen till med en beställning och det blev en riktigt kul variant.






Jag bara bugar och tackar för att ni ger mig möjligheten att få göra såna här roliga designer

_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
Cyberdennis
Trollhättan
Här sen Jul 2004
Inlägg: 1263


Trådstartare
Ännu en låda har hittat ett nytt hem. Detta var en gåva och blev tydligen riktigt uppskattat




_________________
Dennis Johansen PCS 3413
Porsche 911 SC -83

Saab 9-3 -07
Citera
SÄLJES
SÄLJES: Egendesignade markpostlådor.
<<   1, 2, 3, 4
1 besök senaste veckan (34382 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande