Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Nürburgring Allmän snacktråd Nürburgring | << 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20 >> 175 besök senaste veckan (40822 totalt) |
Printade ståendes, körde liiite support på karusellen och GP slingan, om man moddade den skullle man nog kunna klara sig helt uta. körde 0,15 lagerhöjd och det blev riktigt bra, bra på några ställen blev det liiite skrynkel på själva banan, men det blev najs
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Blev verkligen kanon, får verkligen tacka för modellen en riktigt bra idé, synd bara att man inte är på kontoret sen i Mars, hade varit perfekt att där, saknar bara en fot av ek
Jag var lat och körde autogenererade supports, med "5" som inställning i prusa slicer (den siffran som ställer vid vilken vinkel det behövs). Blev väl inte perfekt, skulle nog bli bättre om banan stack ut liite mindre, och om man kanske la en liten fas mellan banan och marken. För på nåt ställe blev det en liten deffekt i det vassa hörnet. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
1. Korrekt placering enl. mig. 2. Epitetet Youtube-corner tar ut sin rätt. Ju mer spektakulärt, ju större chans att få views och likes. _________________ Mvh David Ek lu nd BTG 7,16.9 TD |
||
Trevliga minnen! Bodde i Tyskland vid den tiden och spenderade en del helger där med min första 11a, Carrera 3,2.
Minns gubben med väskan väl. Ett varv kostade 3DM och om det var trångt i den gamla depån så var där kanske fem bilar och två motorcyklar, annars mestadels tomt. Backen upp till depån kunde vara lite knepig om man fick bilar framför sig. Känns inte så länge sedan men det är nog ett tag sedan man var 25 bast... _________________ Sven Ingvaldsson 911 Cayman S -14 997 GT3 Clubsport -07 993 RS Clubsport -95 Ex. 993 Turbo -98 Ex. 964 RS -92 Ex. 911 Carrera 3,2 -84 Ex. |
||
Fråga 1: Håller med föregående, detta tycker jag är korrekt placering, dvs bägge hjulen på betongen Fråga 2: Gruset är ju lite onödigt i Brünnchen om man inte kört bort sig Dock så har Apex flyttats lite tidigare i ingången eftersom omasfalteringen i Eschbach för några år sedan gjorde att det blev mer grepp där. Utanför curbsen så finns det fina "rattle stones" att köra på med vänster hjulen men att flytta bilen ännu längre ut till vänster till gruset är nog enbart för show! _________________ Marcus Sundh |
||
Direkt flyg till Köln
https://www.mynewsdesk.com/swedavia/ _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
Härligt att de återupptar den rutten |
||
|
||
Vill inte bli konspiratorisk (fan vad jag ljuger det är ju jätteroligt) men känner inte igen Glennings julskinke-underarmar.. Sitter han i baksätet? Är talet pålagt efteråt för att få det SE UT som om han kör? (Att han magiskt förutspår en buss i Brunnchen talar för det..)
|
||
|
||
Nürburgring Allmän snacktråd Nürburgring | << 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20 >> 175 besök senaste veckan (40822 totalt) |