Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2022-04-24 Rejsa Trialträff Tiger MK Huddinge
341 besök totalt
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13160

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Liten rejsa-trial-miniträff ordnad av Rikard L.

Farbror Falk och Daniel Engström slöt upp i skogen tillsammans med Rikard och Henning.
Junior Falk närvarade också i egenskap av intresserad åskådare.
Daniel körde sin tuffa gamla Beta 50cc som han sparat i garaget sedan forntiden. thumbs up
Riktigt skoj att testa trail igen - det var typ 35 år sedan jag senast körde lite prova-på-trial.
Tycker faktiskt att det gick över förväntan trots att det var så länge sedan senast.
Jag tog det dock lite lugnt och drog mig ur i halvtid på grund av min halvtrasiga axel. Man ska ju ge sig när det är som roligast. Vill inte utmana ödet för mycket.

Stort tack till Rikard som lät mig prova Klubbens "lånehoj" i skogen idag.

Kommer nog upp några bilder strax.

_________________

Rice and shine
Citera
NiklasFalk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2465



Kul att kolla lite på Trial. Lagom lek-nivå med både lovande och före detta lovande talanger. thumbs up

Nästa gång borde jag kanske vara med och misslyckas själv.

Låter bilderna tala för sig själva!























_________________
Citera
Cédric
Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004
Inlägg: 3044



Kul, där har man varit å kikat, nån gång. Farsan kör veterantrial, ska försöka hänga med å köra nån gång nu när han har två hojar. Kul men klurigt

_________________
Cédric Nyberg
Porsche 924 Turbo
Toyota GT86
Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Kolja
08
Här sen Apr 2005
Inlägg: 6101



Tack för foton. Henning ser snabb ut. Ni andra är bara vackra.

_________________
Tony Jonsson

¤-------------------------------¤
Gracefully understated
Citera
Rikard L
Stockholm - Rönninge
Här sen Mar 2004
Inlägg: 2128



Tack för att ni kom! Tycker ni är lovande trialförare, ni körde bra! Ni är välkomna igen

Fina bilder Niklas! Tycker du ska prova att köra också.

Imponerad av Daniels 50-kubikare. Den klarade allt som våra stora och moderna hojar gjorde thumbs up


_________________
Rikard Lundberg
Citera
Rikard L
Stockholm - Rönninge
Här sen Mar 2004
Inlägg: 2128



Cédric skrev:
Kul, där har man varit å kikat, nån gång. Farsan kör veterantrial, ska försöka hänga med å köra nån gång nu när han har två hojar. Kul men klurigt


Du är också välkommen Cedric! Du bor ju nära. Du kan kolla på klubbens hemsida när det är olika aktiviteter https://www.tigermk.se/

Du kan fråga mig också om du vill följa med på någon träning

_________________
Rikard Lundberg
Citera
Axly
Gbg
Här sen Dec 2011
Inlägg: 966



Åh! en väldigt lik Beta, fast 125'a har jag klättrat runt med en del i några år (och slängt nerför berg, landat under, voltat med, försökt fälla träd med etc...). Jag föredrog alltid att sno farsans Honda 250 4-taktare, men nog har det funnits lite trial-nöje förr i tiden. Nu är man så sladdrig och trasig så det skulle jag fasen inte ens våga testa på. Men... det ser ut som ni haft riktigt kul

_________________
Fixar med: Porsche 928 "927'an"
Bygger sakta: JVD Shrike 62
/Johan Jaurelius
Citera
Daniel Engström
Stockholm / Huddinge
Här sen Nov 2006
Inlägg: 3652



Tack Rikard för ett bra arrangemang. Din grabb var också mycket duktig. Även om han hade en ordentlig vurpa. Jag blev också impad av Falk Sr. Bra kört Lars. Snygga bilder Falk Jr.

Den gamla hojen (fick den som ung grabb) duger fortfarande, det är kul. Fick tillfälle att prova en modärn variant, men den kändes lite väl stark.
Jag tror jag är en person som föredrar motorsvaga fordon. (Kolla bara på de andra bilarna i min fordonspark. )

Kommer det fler tillfällen skulle jag kunna tänka mig en repris.


_________________
Daniel Engström

Nu: Porsche 944S & 106 Rallye
Ex: Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68
Ex: Clio Sport -01
Ex: Ginetta G34 -98

ÖSK #243 PCS #8724
Citera
Rikard L
Stockholm - Rönninge
Här sen Mar 2004
Inlägg: 2128



Daniel Engström skrev:
Tack Rikard för ett bra arrangemang. Din grabb var också mycket duktig. Även om han hade en ordentlig vurpa. Jag blev också impad av Falk Sr. Bra kört Lars. Snygga bilder Falk Jr.

Den gamla hojen (fick den som ung grabb) duger fortfarande, det är kul. Fick tillfälle att prova en modärn variant, men den kändes lite väl stark.
Jag tror jag är en person som föredrar motorsvaga fordon. (Kolla bara på de andra bilarna i min fordonspark. )

Kommer det fler tillfällen skulle jag kunna tänka mig en repris.



Tack, det var trevligt!

Det gick bra med Hennings vurpa. Han är ju i den åldern där man är mjuk i kroppen och kan rulla undan. Och vi är ju inte i den åldern

Har du tid och ork tror jag din Beta kan bli riktigt bra med lite uppsmörjning, förgasarjustering och fräscha däck

_________________
Rikard Lundberg
Citera
Eftersnack
2022-04-24 Rejsa Trialträff Tiger MK Huddinge
341 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande