Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Saab 90 T16 RWD 1986
<<   1, 2, 3 ... 11, 12, 13
41 besök senaste veckan (144020 totalt)
jonka
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1431


Trådstartare
Tack för trevliga kommentarer!

Hjulvinklar behöver det helt klart jobbas med framöver. Tänkte börja laborera lite mer med toe-inställning fram och bak till att börja med, då jag testat lite olika cambervärden tidigare.

Jag försöker undvika att montera på en stor vinge så länge det bara går då jag inte riktigt är överens med utseendet det skulle innebära. Så småningom blir det splitter fram, så plant golv jag kan få till, samt diffusor bak. Även om den inte skulle fungera som tänkt döljer den i alla fall diffen.

_________________
Jonathan Nilsson
SAAB 90 T16
Alfa Romeo 2000 GTV 1973
Citera
iqbad
Linköping
Här sen Okt 2005
Inlägg: 598



Det måste ju varit dig som jag låg bakom med min gråa M2:ā i lördags från Saab ut mot hjulsbro. Jag hade familjen i bilen så kunde inte gasa så mycket, men jag tyckte Saaben såg så cool ut så jag bad min fru kolla om den var reggad som ombyggt fordon. När hon sen sa "växellåda bmw ZF" så fattade jag att den var bakhjulsdriven! Sjukt coolt!

_________________
Eric Andrén
Mazda MX-5 2018
AUDI RS3 2023
PORSCHE Macan Turbo 2017
Citera
DJ
NL
Här sen Maj 2004
Inlägg: 10581



iqbad skrev:
Det måste ju varit dig som jag låg bakom med min gråa M2:ā i lördags från Saab ut mot hjulsbro. Jag hade familjen i bilen så kunde inte gasa så mycket, men jag tyckte Saaben såg så cool ut så jag bad min fru kolla om den var reggad som ombyggt fordon. När hon sen sa "växellåda bmw ZF" så fattade jag att den var bakhjulsdriven! Sjukt coolt!


Vilket trådlyft!
5 år!

_________________

Ny kulbil i garaget.
Citera
jonka
Linköping
Här sen Okt 2003
Inlägg: 1431


Trådstartare
iqbad skrev:
Det måste ju varit dig som jag låg bakom med min gråa M2:ā i lördags från Saab ut mot hjulsbro. Jag hade familjen i bilen så kunde inte gasa så mycket, men jag tyckte Saaben såg så cool ut så jag bad min fru kolla om den var reggad som ombyggt fordon. När hon sen sa "växellåda bmw ZF" så fattade jag att den var bakhjulsdriven! Sjukt coolt!


Det kan nog stämma ja.


DJ skrev:

Vilket trådlyft!
5 år!


Hoppsan. Ja det har inte varit jätteaktivt här. Kanske dags för en uppdatering snart.

_________________
Jonathan Nilsson
SAAB 90 T16
Alfa Romeo 2000 GTV 1973
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Saab 90 T16 RWD 1986
<<   1, 2, 3 ... 11, 12, 13
41 besök senaste veckan (144020 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande