| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Gran Turismo 4 Prologue
|
1 besök senaste veckan (8889 totalt) |
Jag har lagt den tid som jag spelat på lektionerna. Men lite tidigare i denna tråd (tror jag) så är det en kamp om varvtider! Häng på där! _________________ /Anton Lillsund |
||||
M5 E39 fanns inte i GT3, BMW hade bra 328i E46 med tyvärr.. Men i GT4 ska M5 E34/E39/E60 finnas med
Läste Precis också att "Ringen" är klar för GT4 och det finns bilder på ps2.ign.com Ang. GT3, hur många här ar klarat 100%??? Jag klarade d i våras efter 646 timmar med spelet!
|
||||
Finns en film ute sedan länge på en BMW 1-serie som kör ett helt varv runt Ringen i GT4, ser riktigt bra ut! Dock har jag inte kvar länken...
_________________ Johan Meissner |
||||
|
Blev sugen på att köra lite igen, var väldigt länge sen känns det som. Ska allt slå den där s2000 tiden. Om nån är sugen så vore det kul å se vem som får bäst tid med en rx-7 på samma bana.
_________________ Tobias Pettersson Kör Mazda RX-7 -84 BMW 325i M-Sport -06 |
||||
Sök och du skall finna
Vassego: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Magnus Thomé
|
||||
Jag har klarat 100% på GT3 efter en gazilion timmar....... (och 100% win-ratio)
Har startat om igen i väntan på GT4
_________________ There are two kinds of sports : Moto-racing and Bullfighting. The rest is only games... - Hemingway |
||||
Men här har vi den senaste trailern: http://www.gametrailers.com/gt_vault
_________________ Johan Meissner |
||||
om ingen annan spelar längre så får väl jag skriva in en tid som jag fick med RX-7:an då.. 1.03:259 med vanlig handjagare..
_________________ Mvh / Daniel Ene |
||||
|
Ahh nån som har releasedatum på GT4!?
Köpte en Logitech Racing Force Pro igår och GT3 var som ett helt nytt spel efter ett par år i dvala
Jag o en kompis började spela om och jäklar vad man får kämpa i början med gamla häckar...
_________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Gran Turismo 4 Prologue
|
1 besök senaste veckan (8889 totalt) |