Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2023-06-15 SVKG sprint # 3 Vårgårda | 381 besök totalt |
För första gången detta året behövdes inte vinterjacka, det var varmt, riktigt varmt!
Som alltid, ett underbart socialt häng kombinerat med bilar som körs på och ibland över gränsen runt stackars konor, kan det bli bättre Mats behöver egentligen inte lufta motorn, det är skuggan från huven han vill åt.. Anders hade slitit ut bromsarna på Audi TT'n på Kinnekulle och fick ta ersättaren, Leon Cupra AVD osv Micke bättrar på bonnabrännan i väntan på start. Christian utan rökmoln, väldigt ovanligt En annan Christian plågar höghuset till nervsammanbrott mitt i banan. Gustav memorerar banan genom att gå mellan fiktiva konor. _________________ Janne Josefsson Porsche 911 SC 1982 Ford Mustang HT 1965 BMW F11 520D bruksis IPteknik Väst AB SVKG 60 |
Det ser ut som om Gustav har motivlackat koner på bilen En underbar blandning som vanligt! Idag letade alla skugga Lotus Evora 400, snabb och användbar sportbil! Frun som körde hade utöver mannen med både hunden och en 4 åring till träffen som åskådare _________________ Fredrik Boivie Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
https://youtu.be/rg_WfNQfXIo
Några starter. Hojta till om ni inte vill synas på tuben så tar jag bort den. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
Grymt trevligt! Vädret var det ju inget fel på heller. Får nog montera ett par GoPro på sidorna av bilen dock, tror jag kan ha råkat missa en eller kanske ett par koner. Ska försöka bättra mig till nästa gång och sätta/träffa 100%!
_________________ -- Anders Bergkvist -- Audi TTS Seat Leon Cupra ST |
Eftersnack 2023-06-15 SVKG sprint # 3 Vårgårda | 381 besök totalt |