Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
Eftersnack 2023-08-17 SVKG sprint #4 Vårgårda | 465 besök totalt |
Det är för lite eftersnack runt sprintarna, jag kom hem med lite för många bilder så det tar ett tag innan allt kommer upp... men några är jag klara med, så kan övriga också slänga in.
_________________ Fixar med: Porsche 928 "927'an" Bygger sakta: JVD Shrike 62 www.instagram.com/racingphotography/ /Johan Jaurelius |
||
Jäklar vad blurriga bilderna blir när de komprimeras ner här. Vill någon ha dem i fullsize så är det bara att pm'a. Då blir det knivskarpa bilder också.
_________________ Fixar med: Porsche 928 "927'an" Bygger sakta: JVD Shrike 62 www.instagram.com/racingphotography/ /Johan Jaurelius |
||
||
Får tack för en trevlig afton, bra väder, däcksrök och härligt motorljud.
Go blandning på bilar i vanlig ordning, MG:en var riktigt läcker Bonus till Figgz som visar hur man gör en handbromsvändning utan att använda handbromsen och till Struve som hade lite bakhalt i vändningen. _________________ Magnus Lidholm |
||
Tack alla som kom! Ännu en härlig sprintträff Många starter även denna gång, skall summera tiderna nu i veckan.
Fotade inte direkt mycket själv, men tog ändå nån bild på "omkring 40-tum klubben" La själv upp lite bilder i min biltråd och text om körningen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Alla ni som hjälper till ute på banan måste man ju försöka glädja, så att testa att köra drifting hela banan kändes rimligt! Man skulle nästan kunna tro att bilden på mig och Tom skulle vara när jag förklarar hur jag körde Snygga bilder hittills måste jag säga! Kul att ni fotar allihopa _________________ Fredrik Boivie Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||
Det kan vara att jag minns fel, men var det inte då du sjöng Hjulen på bussen, Figgz?
Dessa bilder är en riktig ögonöppnare för mig. Jag har alltid trott att jag gillade MGB GT, men nu ser jag att jag egentligen tycka att det finns något riktigt konstigt med dem! _________________ Thomas Hillman Colt CZT "Tanuki" |
||
Eftersnack 2023-08-17 SVKG sprint #4 Vårgårda | 465 besök totalt |