Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
KÖPES KÖPES: Samsonas spakställ Bmw | 377 besök totalt |
Sålde min bil i den satt ett samsonas spakställ som jag "lånat" av en vän. Nu behöver jag köpa ett och ge tillbaka
Därav är jag endast intresserad utav samsonas spakställ möjligtvis kan ett cae vara av intresse också. Skicka pm! //Alexander _________________ Alexander Johansson E46 Compact race projekt @: alexus330ti |
Vad sägs om att jag skickar ett NP Parts till dig så får du känna och klämma på det, och om du inte är helt nöjd står jag för frakten tillbaka?
Är rätt säker på att du blir nöjd nämligen... Finns några bilder och film i min byggtråd. _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
Har denna RTD med lockout funktion och dssr race spec om intresse finns? Helt ny och inte ens varit monterad. Jag har haft både CAE och RTD, identisk, i stort sätt detsamma i nypris också. Blir nog sek låda för min del, därav kan jag sälja denna till ett bra pris _________________ Damir Sejdic BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport Evo Wiborg_Engineering Time Attack APR Evo 8 Evo 5 VARIS |
_________________ Damir Sejdic BMW M3 E46 S65 BMW M3 E92 GT4 BMW M3 E90 GTR BMW M3 E46 Raeder Motorsport Evo Wiborg_Engineering Time Attack APR Evo 8 Evo 5 VARIS |
KÖPES KÖPES: Samsonas spakställ Bmw | 377 besök totalt |