Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 19, 20, 21 >> 13 besök senaste veckan (89669 totalt) |
6kusd för kopplingen?
![]() ![]() Vad uppgraderar du synkringar och gafflar till för något? |
||
Ja 6K USD det fick ju den 2 skiviga LS7 Monster kopplingen för 1300 USD jag hade i gamla bilen att vara rena rama rea priset, så klart byggd för 600hk, men ja sen rullar det på i pengar.
USA priserna med inflationen har stuckit iväg och dollarn på 11 gör inte saken bättre. _________________ Mats Ahlgren C6 Corvette Callaway SC606 -2010 Cybergrey NS: 16 |
||
Halloj!
Jag har knappt hunnit röra Chevellen senaste månaden, har jobbat i princip varje dag för att hinna undan på jobbet ![]() Men det möjliggjorde lite julklappar iaf. Öhlinare till snöskotern och en tvåskivig Tilton till Chevellen. Jag provar den, kostar en tredjedel och ska klara vridet. Känns den jobbig att ragga med så köper jag en ny 4-skivig RPS koppling istället ![]() ![]() ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
Tack så mycket ![]() Bra fråga, den är egentligen bara inmätt/ injusterad så den sitter rakt i bilen men inget är väl egentligen kontrollerat så då det ändå är en stel axel ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
Blev högljutt igår ![]() JAg lyckas verkligen inte få till det så klippet blir inbäddat. Är det för att jag kopierar länken från Youtube appen? ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
|
||
Chevellen är hemma från lackering och står och väntar på sin tur.
Tak, huv och bagage kommer att lackeras kommande vinter. Jag har lite idéer om en kolfiberhuv med lite bättre värme evakuering. ![]() Hållit på med en kundbil också. Motorn har varit ur och blivit körd i bänk och ställts in riktigt. 448hk blev det och nu med lite sportigare converter blev den riktigt rolig ![]() ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
Halloj!
Varit mycket mycket jobb på slutet men nu börjar det hända lite i garaget ![]() Krängarna fram och bak är kopplade, hjulnav med givare till traction control är på plats, ![]() Turbomössa på plats, onödigt men jag gillar det ![]() ![]() Fronten ihopsatt, arslet och sidorna blir nästa helg ![]() ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
|
||
Tack så mycket! Eldfågeln fick en helt ny look med folien, fortfarande duktigt elak men den klev upp ännu ett pinnhål nu
![]() Med en bror som övergett raggarlivet och bygger numer elbilar i San Diego så får han ställa upp att skicka hem fräna prylar till lillebror ![]() ![]() Lägger med en bild på bilen/ fordonet som han är någon typ av produktions-samordnare för tillverkningen, Aptera Motors ![]() ![]() _________________ Patrik Lissjos |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 19, 20, 21 >> 13 besök senaste veckan (89669 totalt) |