Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1 besök senaste veckan (395 totalt) |
Hej! Är på jakt efter en M3 E46 Cab, gärna med spännande färgkombo, antingen färgglad kaross eller färgglad interiör - eller både och!
Söker en "driver's car," dvs div skråmor, för bilen ska användas. Bilar som stått stilla länge också intressant. Krav: - Vevlager åtgärdat med dokumentation. Pluspoäng: - Manuell - Bakvagnsinfästning och VANOS åtgärdade Många mil och/eller "intressant" historik är inget problem om det finns skaplig dokumentation. SMG kan funka så får jag konvertera själv. Budget upp till 275 000 beroende på skick/spec. _________________ Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 |
Är ju inte m3 men jag kommer mesd största sannolikhet inom kort sälja en e46 330 cab med bra historik och trevliga tillval såsom tex tvåfärgade sportstolar. Tror det är en individual men inte säker. Om intresse finns så hör av dig på PM. Långskott jag vet.....
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
Det går trögt här. Jag breddar mig och är villig att skippa önskemål om spännande färger.
Bilar med stökig historik / brist på dokumentation är också intressant om vi har en gemensam förståelse för risken ![]() _________________ Filip Norén, Malmö | Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 |
![]() |
KÖPES Bilar
![]() |
1 besök senaste veckan (395 totalt) |