Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 59 besök senaste veckan (39137 totalt) |
Bortskänkes:
Simota sportluftfilter med ca 3" anslutning, blått Avskärmning i plåt, oklart hur eller till vilken bil den passar Finns i Malmö _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||||
Hej Filip, har en Alfetta banbil som den där kan passa bra till. Skickar PM _________________ Besar J |
||||
Hej! Tyvärr, det hamnade på min brukshinks-BMW eftersom det inte verkade gå att ens ge bort ett långt tag ![]() _________________ Filip Norén, Malmö | Mazda Miata NA | BMW 330Ci Cab E46 | Volvo V70N -06, men den pratar vi inte om... |
||||
Nån som behöver kylskåp och frysskåp till sitt garage hobbygarage?
Har fullstor kyl + fullstor frys i garaget som jag inte använt på länge. _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
Jag har 6st, några år gamla slicks.
Köptes för att ha på för att prova ut motor och växellåda, vilket är klart. Tyckte de höll i bra för att vara beg, såklart är de inte som nya. Alla har några mm kvar i slitagehålen. Jag har skrapat bort de värsta gummikorvarna. Var tvungen lasta på grus med varma däck, därav några ser tråkiga ut. hämtas! Finns i Tullinge, kan ev, tas med till södetälje på vardagarna ![]() ![]() _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Finns sllicksen kvar tar jag dem gärna. De blir bra som testdäck på mitt projekt.
Jag ska över till Stockholm inom några veckor så då kan de hämtas. Skickar PM _________________ Anders Littorin, Volvo C70 Långloppan Volvo C70 V6 RWD-projekt Honda Civic 1982 historisk rallybil En Civic 1982 till |
||||
Skänker bort M52TUB28-insug + DISA mot upphämtning:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php EDIT: Slängt denna nu. _________________ Jonas Lundin Min biltråd här på Rejsa: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=126663 |
||||
Har en god vän som blev eld och lågor över denna men inte har något eget konto reggat, är den fortfarande tillgänglig? _________________ Ludvig Nordenborg Kadett GSi -88 Vauxhall vx220 -01 Opel Club Sweden |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 59 besök senaste veckan (39137 totalt) |