Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW e30 m3 replika s62
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
17 besök idag (49044 totalt)
AL
Göteborg
Här sen Mar 2006
Inlägg: 1986



Bozo_1 skrev:
Hej,

Jag har ju bytt o-ringarna, men du menar att man måste byta hela ""kolven"?

Mvh
Bosse


Hej,

Ja precis. Inte billiga men definitivt värt det. Fick det felet på min M5e39. Tog lång tid innan jag lyckades lista ut vad det var. Sen är de inte så enkla att byta när maskin är ihop.

/AL

_________________
A1exander Wi1borg

M2 F87 Competition +
1M E82 +
iD4
Sodi DD2
Citera
Bozo_1
Hammarö
Här sen Nov 2016
Inlägg: 54



Vevaxel, kolvar och vevstakar på plats





_________________
Bo Berglund
Citera
Bozo_1
Hammarö
Här sen Nov 2016
Inlägg: 54



Topplock, oljetråg med oljepump på plats.
Fortsättning följer...







_________________
Bo Berglund
Citera
Bozo_1
Hammarö
Här sen Nov 2016
Inlägg: 54



Lite mera bilder på återmontaget av motorn...








_________________
Bo Berglund
Citera
Cammo
Västervik
Här sen Mar 2006
Inlägg: 4832



Vackert.

_________________
Henrik Ryberg

BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu
www.maxxecu.se
021 Motor @Oggeracing
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW e30 m3 replika s62
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
17 besök idag (49044 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande