Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Översikt: Loggning med iPhone
3 besök senaste veckan (17699 totalt)
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Kopiera gärna hela texten nedan och lägg till kommentarer osv, saker och ting händer ju över tid. Om någon orkar så vore ju en matris över skillnader i funktioner kanon för de bästa programmen i listan Om du skriver in åsikter/omdömen så tänk på att det blir intressantast om du själv provat andra mjukvaror och inte bara den du har åsikt om thumbs up "...är bättre i x än y pga ..." är intressantare än "jag tycker funktion x suger"

Till dig som läser tråden, kolla alltid på det nyaste inlägget i tråden, det som står här i början av tråden blir ju gammal info.

--------------------------------------------------------------------

STATUS Juni 2012

Harrys Laptimer - <<Diskussionstråd>>

Track Addict HD - <<Diskussionstråd>>

Lund
Här sen Feb 2003

Tänkte filma lite i Pontiacen i sommar med en gammal iPhone i brist på actionkamera.
Låg tröskel känner jag är bra, så fint om man kan få ut film med overlay direkt från telefonen.

Har en racebox mini och en iPhone som hade kunnat vara dedikerad till filmning.

Är det racechrono eller Harrys som gäller?
Båda verkar vara snarlika, men här verkar finnas fler trådar om Race Chrono i forumet, så jag gissar att det lutar åt den?
Loggar som folk delar med sig av i trådar verkar också mestadels vara Race chrono...
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Wow!, fetaste trådlyftet!

BMW 330i -05
Citera
gtBen
Mönsterås
Här sen Jul 2008

And ersJepp sson skrev:
Tänkte filma lite i Pontiacen i sommar med en gammal iPhone i brist på actionkamera.
Låg tröskel känner jag är bra, så fint om man kan få ut film med overlay direkt från telefonen.

Har en racebox mini och en iPhone som hade kunnat vara dedikerad till filmning.

Är det racechrono eller Harrys som gäller?
Båda verkar vara snarlika, men här verkar finnas fler trådar om Race Chrono i forumet, så jag gissar att det lutar åt den?
Loggar som folk delar med sig av i trådar verkar också mestadels vara Race chrono...

Jag har en Racebox mini och har fått ordning på mitt användande av den ...numera. Jag har hittills använt appen RaceChrono Pro för typ 70:- och det funkar, du kan även filma direkt från gratis-appen RaceBox och det funkar också. Efter 2015 har jag inte stött på någon som använder Harrys, men det finns säkert nån som ändå gör det.
Både RaceChrono Pro och Racebox utvecklas/uppdateras och båda verkar vilja vara med i gemet. Båda är filmade med en Iphone 13.

Här är den första Racebox-videon jag laddat upp

Här en RaceChrono Pro som jämförelse

924S -86 ...pcsr #924
911 -74 ...gul
@lagteknik på instagram
Citera
Om hård- och mjukvara för loggning & video
Översikt: Loggning med iPhone
3 besök senaste veckan (17699 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande