Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
3 besök senaste veckan (17699 totalt) |
Kopiera gärna hela texten nedan och lägg till kommentarer osv, saker och ting händer ju över tid. Om någon orkar så vore ju en matris över skillnader i funktioner kanon för de bästa programmen i listan
![]() ![]() ![]() Till dig som läser tråden, kolla alltid på det nyaste inlägget i tråden, det som står här i början av tråden blir ju gammal info. -------------------------------------------------------------------- STATUS Juni 2012 Harrys Laptimer - <<Diskussionstråd>> Track Addict HD - <<Diskussionstråd>> _________________ ![]() |
||
Tänkte filma lite i Pontiacen i sommar med en gammal iPhone i brist på actionkamera.
Låg tröskel känner jag är bra, så fint om man kan få ut film med overlay direkt från telefonen. Har en racebox mini och en iPhone som hade kunnat vara dedikerad till filmning. Är det racechrono eller Harrys som gäller? Båda verkar vara snarlika, men här verkar finnas fler trådar om Race Chrono i forumet, så jag gissar att det lutar åt den? Loggar som folk delar med sig av i trådar verkar också mestadels vara Race chrono... |
||
Jag har en Racebox mini och har fått ordning på mitt användande av den ...numera. Jag har hittills använt appen RaceChrono Pro för typ 70:- och det funkar, du kan även filma direkt från gratis-appen RaceBox och det funkar också. Efter 2015 har jag inte stött på någon som använder Harrys, men det finns säkert nån som ändå gör det. Både RaceChrono Pro och Racebox utvecklas/uppdateras och båda verkar vilja vara med i gemet. Båda är filmade med en Iphone 13. Här är den första Racebox-videon jag laddat upp Här en RaceChrono Pro som jämförelse _________________ Bengt Gson Nilsson GR Yaris -21 ...gottgry 924S -86 ...pcsr #924 911 -74 ...gul @lagteknik på instagram |
||
![]() |
Om hård- och mjukvara för loggning & video
![]() |
3 besök senaste veckan (17699 totalt) |