Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 109 besök senaste veckan (294765 totalt) |
hur bråttom? _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 BMW 530 E60 -04 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||
Inte alls bråttom, bara väldigt nöjd om det fanns nån vettig lösning. Mvh Tobias _________________ Hälsn. Tobias Blomberg Werme |
||||
Känner jag någon som skall till Mantorp imorgon?
Tobias ☝️ har en vinge till mig, jag har fått förhinder men kan hämta/mötas runt Jönköping Har även brorsan på Malmslätt om någon lokal kan övernatta den i Linkan. 😅 _________________ Christian Halldén Enthusiast Group AB BMW 1M "GTS-R" BMW M3 E90 "CRT inspirerad" |
||||
Är det möjligen någon som har något ärende till Sifverts i Västberga som skulle kunna hjälpa mig att köpa ett fåtal skruv som jag inte kan hitta någon annanstans? De skickar inte till privatpersoner och jag bor i Skåne...
_________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
Om du inte hittar en annan lösning så kan jag beställa det till oss i Önnestad. _________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||||
Hyggligt! Kollar. _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
Min fru kommer åka Habo (säg Jönköping) till Skeå (säg Västerbotten) under Valborg i slutet av april. Stannar en vecka.
Om det är någon som behöver ha upp någonting som passar i en handväska eller cabin-bag så kan jag skicka med. Alltså inte en bromsskiva kanske, men har svärsonen glömt sin Ipad eller liknande eller något i den klassen så... Eller om ni vill ha present skickad osv. _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 BMW 530 E60 -04 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||
Ett långskott!
Någon som skall köra från Umeå ner mot Göteborg (eller någonstans i närheten) som kan ta med en gjutform till en Lotus Europa bakdel? Är ju hyffsat stor så skåpbil eller släpvagn behövs nog. Mvh Mikael _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||||
Jag kommer eventuellt åka med släpvagn Jkpg-Skeå-Jkpg i sommar om det inte är bråttom. _________________ Martin Fåglefelt VW Passat 2.0tdi 4motion -14 BMW 530 E60 -04 (till salu) Volvo C30 -10 DrivE 0725-423500 |
||||
Hallå Detta låter ju fantastiskt! Skeå = Skellefteå? Jag kollar med killen som har formen om den kan ligga kvar hos honom. Återkommer! Mvh Mikael _________________ Mikael Nordin -Tiger B6 Gsxr 1000 (Super7) -68 Chevrolet Camaro RSR Svkg #120 |
||||
Oskarshamn-sthlm nån? Ett par högtalare som behöver åka till huvudstaden.
edit..löst _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Pappa flänger land och rike runt i jobbet.
Imorgon (tror jag) når han Kiruna och ska sedan köra tillbaka till Skåne. Vilken väg ner är lite oklar då han ska försöka få en körning söderut igen. Lär väl bli östkusten ner till huvudstaden och sen vidare på E4 om det inte dyker upp någon körning. Men där är plats i facket under sängen, tex en uppsättning hjul. Uppskattar det till 70x50 cm (BxH) och ca 2 meter djupt. _________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
||||
Någon som åker E4an förbi Norrköping och ska ner mot Skåne i stil med Helsingborg eller där i kring innan som har plats för ett bakljus att droppa av längs E4an?
_________________ Tommy Blis Buss eller Bus, eller kanske lite mix av Gott och Blandat P.S: Gammalt nick som inte har någon förankring i nutidens vagnar. |
||||
![]() |
SÄLJES
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 36, 37, 38 109 besök senaste veckan (294765 totalt) |