Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 37 besök senaste veckan (187717 totalt) |
Så er rallyvognen klar igen, mig og svoger klarede påskeproverne på Lolland men der valgte min hydrauliske håndbremse at give op på forste prove så der blev en del 3-4 punkts vendinger på smalle veje men ellers korte den fint, nu har jeg fikset håndbremsen og lavet systemet om med en fordelings ventil så det ikke burde gå i stykker igen. Var i Kalundborg i går hos KOMO og kore deres forårsprover, det gik ok, korte med min nye "reserve" co driver, der kom en benzin utæthed som gjorde at der lugtede kraftigt i kabinen men efter lidt arbejde fik vi det stoppet med noget elektriker tape og en strips og så korte den fint resten af dagen. Vi blev nr3 i klassen men var desværre stadig noget langsommere end de andre, mange af de andre har også kort i mange år så jeg tror bare jeg skal have en stabil bil og så kore en masse så kommer tiderne nok ned. God weekend
![]() ![]() _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
Så har vi igen været ude og kore rally, denne gang Stevnsprover, ca 160 km hvor der var 30km prover. Det var meget regnvejr så pænt glat at kore men det gik ok, vi blev nr.12 ud af 20 biler så det går (langsomt) fremad. Bilen korte perfekt så kun lidt småjusteringer til næste gang "dont fix it if it aint broken"
![]() ![]() _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
Så var vi nede og kore årets sidste rally i lordags, det var et "nat rally" hvor alle prover bliver kort i morke. Så på med noget ekstra lys og så derudaf
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
_________________ Alex H-e-d-s-t-r-ö-m Tesla Model Y Performance -22 Peugeot 306 GTi -97 195hk@7900 195Nm@6500 VW 1500 baja -69 ( www.instagram.com/alexbajabug/ ) |
Nu er jeg ved at gore bilen klar til vores forste rallysprint, det er en anden type lob hvor hastigheden er noget hojere. Vi korer 4 runder på samme bane i et industrikvarter 4 gange. Da min bil er ombygget så kommer jeg til at kore i klasse med de rigtig hurtige biler. Jeg plejer at kore på (klassede) alm. gadedæk, hvor alle i klassen korer på de samme men nu kan jeg selv vælge så jeg har kobt OZ Ultraleggera 7x17 og et sæt friske semislicks. De er ca. 4 kilo lettere pr. hjul, så jeg sparer 16 kg
Så fik vi gennemfort vores forste sprint, det gik ok. Forste gennemkorsel i torvejr gav jeg den for meget gas med kolde dæk så det resulterede i en ufrivillig 180 graders vending lige imellem en metal låge og noget beton men vi ramte ikke noget så det var bare hurtigt videre. De 2 efterfolgende gennemkorsler var i regnvejr med kolde R dæk uden særlig meget greb og den sidste runde også med meget dugget forrude så meget at jeg overvejede at stoppe men fik den kort færdig. Der er utrolig meget ventetid til sådan et rallysprint og når det er regn og vi ikke har noget telt med så kan man bare hænge ud hos andre eller sidde i bilen, vi var der ca. 10 timer og korte samlet i 26 min. Sidste gennemkorsel blev aflyst. Men se lige hvad vi alligevel fik med hjem ! Der var 5 biler i vores klasse, en korte i beton afspærringen og en korte vi fra så ja vi var sgu på podiet
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Flemming Malchau Peugeot 206 WRC- replica 210hk - 220 nm Sonett mk.3- rwd - turbo Corrado VR6 Skyline R33 GTST e46 Cabrio |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 37 besök senaste veckan (187717 totalt) |