| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Firebird -74
|
11 besök idag (1203269 totalt) |
|
Tack!
Vingen fick också lite bättre balans i rumpan Kvar är att fixa bakstam och sandplåt under kofångaren, samt några andra smådetaljer innan helheten har infunnit sig. Sen blir det plåtprepp inför lack. Kul jobb.
|
|
Ha, ibland ska man ha tur! Den känslan när man trycker pedalen i golvet är ingen höjdare alltså
Måste bara igen ge en komplimang för hur otroligt häftig denna bilen är
_________________ Peter Sundström Nissan Skyline KGC10 Hakosuka, Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 313 varv på Nordschleife |
|
Tack!
Ja, den är väldigt kul att köra också. Lite allmän tidsbrist i livet, så körningen lider känner jag. Garageplaceringen på tomten förtar också lite upplevelsen, då det är rätt brötigt att få ut den. Kopplingshaveriet föranledde lite service också, så just nu är den tömd på olja. Alltid lika lättad när man inte hittar spån eller pulver i oljan.
|
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Pontiac Firebird -74
|
11 besök idag (1203269 totalt) |

