| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR
|
1561 besök totalt |
|
Spontanrace GTR
Någon annan som fått sitt spel idag så vi kan köra lite?
Låg faktiskt och sov nyss student som man är och hörde när något tyngre än normalt damp ned på hallgolvet så jag rusade upp och mycket riktigt låg en där en förpackning från amazon.de. Skickades enligt amazon.de i tisdags förra veckan så det tog alltså exakt en vecka att nå fram. /En överlycklig Andreas |
||||
|
Re: Spontanrace GTR
Betalar men med kort eller? |
||||
|
Japp, man betalar med kort.
Testade att ändra till engelska och det funkar fint. Var bara att lägga in en fil från demot samt radera en annan fil och vips är det mesta på engelska förutom några få knappar och ljudet på kommradion. |
||||
Låter kanon Kan man få en liten recension också .
|
||||
|
Phew, är alledes svettig av allt körande!
Helt fantastiskt lir! Har också bytt till Engelska som gick mycket enkelt. Dock har jag inte gett mig på komradion än. Favorittillfället hittils är Monza och komma ut på bredställ med Saleen'en på den långa rakan, vilken känsla! och soundet i 550 Maranellon, mamma mia! Eller soundet i Porschen... Ett livsfarligt spel, jag kommer sitta som klistrad framför det känns det som... Ser fram emot ett onlinerace senare idag med folk här ifrån! När man fixat språket o comradion märks det knappt att de är en tysk verision...
Betyg?
Hmm, vad gör jag kvar här? In i spelet!
_________________ Johan Meissner |
||||
|
|
||||
|
AAAAAHHHHHHHWWWWWW ....
... Jag blir grön i nyllet!!
Jag beställde i Söndags och hoppas få det på fredag, men senast på måndag. Då jalar ....
|
||||
Släpptes i Tyskland förra veckan. Vi skandinaver får vänta ... urlöjligt tycker jag. Så det är tyska versionen som vi beställer. |
||||
Aha, se där ja _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
I Tisdags förra veckan har jag för mig att det var. Enligt tyska GLS skall det finnas hos den svenska posten sedan igår. Så jag hoppas att paketet kommer imorgon. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
|
Johan, jag kör lite online nu.
Kvalar på Monza på en av Simbins servrar, har spelarnamet Reckie. |
||||
|
Ahh, en hel kväll späckad med GTR online!
De märks dock att de är många som inte riktigt vet vad de gör online (än?) och ofta blir det masskrascher i första kurvan... Men trots allt har man upplevt en hel del skoj racing, roliga figher osv. Himla kul o köra tillsammans med dig Andreas, galet blött i sista Monza loppet. Som o köra på is med halvskurna slicks...
Ser fram emot mer racing dagarna framöver!
_________________ Johan Meissner |
||||
|
Fick mitt spel idag. Skall åka och hämta det i eftermiddag.
Sedan blir det sim racing för hela slanten. Har varit ledig hela veckan, typiskt att man börjar jobba imorgon...
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR
|
1561 besök totalt |