Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1307 besök totalt |
Grattis till er som får poäng :)
Tydlig klasskillnad på deltagarna, en grupp under 1.40 och en grupp över. Var nöjd att jag var först i långsamma gruppen och resonerade att om jag bara höll kylan skulle jag sluta sämst 4:a. Strulade av mig själv i första varvet och jagade sedan Daniel och Johan. Ibland var de av ibland jag, mot slutet hade iaf. jag och Daniel tät och rolig racing ett par varv. Sorry för knuffen Daniel. _________________ /Klas Pihl |
||
Grattis SpeedyGT
![]() Det här var det roligaste race jag har kört i den här serien, jag och speedyGT hade en skit kul fajt ![]() Jag snurrade av några ggr men jag får skylla mig själv, mitt dumma ja glömmde att sätta på medium däcken efter kvalet, så de blev en aning halt men kul va de ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Viktor Pousette |
||
Aaah. Detta var SK!T skoj.
Vi hade en bra fight jag och Fuze men efter en miss i Estoril drog han ifrån. Blev helt paff när jag såg honom snurra, enkel sak och köra förbi ![]() Sen hade vi en fight och han körde om ![]() Två var kvar så snurrar han i chikanen ![]() _________________ /Dusan Reljanovic |
||
Du e förlåten Klas, du lät ju mig komma före iväg också! Fattar inte hur jag kunde tappa koncentrationen så många gånger under ett så kort lopp.....eller jo jag vet varför kan bero på att det står en massa tomflaskor i köket.... ![]() ![]() Sen körde jag in i roger när han kom glidandes över banan innan målkurvan och tappade 15 sekunder på det.... Men det är alltid jäkligt kul att köra när det är tätt. ![]() D _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1307 besök totalt |