Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7537 besök totalt |
En gång när skulle skaffa ett nick på något forum ( kommer inte ihäg vilket ) så provade jag med flera olika , men alla var upptagna, såg då att min miniräknare hette Bistec, det var inte upptaget, på den vägen är det, har hängt med några år nu......
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Superswift
Super Seven med Swiftmotor fick ge namnet på Locostforumet och det hängde med hit. Kanske inte det bästa namnet men det känns svårt att byta... Samma princip som Supersonett tror jag? Super740? Någon? _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||
Kallades för Gunnar sen mellan stadiet då vi var tre som hetter Henrik.. Följde med upp till gymnasie och till Lumpen, då kom ju någon glad själv på att det finns en butik som heter Galne Gunnar och så blev man galne/galningen... Har kallat mig för Galne länge runt om på nätets allehanda forum...
Så Galne är det, och lite sunt vara och vara lite små galen tycker jag.. ![]() |
||
Har i många år haft super7 som Username på en massa inloggningar (har haft en Caterham 7 sen -88). Eftersom super7 var upptaget tog jag superMOG när jag registrerade mig här, visste inte att det skulle användas som 'artistnamn', men det kanske passar bra med tanke på MOGen är 1a sportbil numera...
_________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||
Sorry att jag hann för då... ![]() _________________ Nisse Holmgren Umeå ![]() |
||
Kommer från ett helt fantastiskt bil spel som hette Death Rally
![]() Var på den tiden då spelen kom på 1.44mb disketter. En av svårighetsgraderna var I-Live-To-Ride, och jag fann det mycket passande redan för 10 år sedan. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Ptjaaa...vet inte, det har bara blitt så. Förmodar att Stenmark's nick "Stenis" åxå bara bidde så..
Iofs. är det lite ballt, jag är 3:e generation "gubbe" från fars sida med det smeknamnet.. ![]() Tyvärr tilhör bilplåten "Stenis" min far.. ![]() _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
||
Kallade mig Zeke på många forum innan, men på senare år har alltid det namnet varit
upptaget när man ska registrera sig. Hade då precis sett första Crusty Deamons of Dirt filmen, och produktions förlaget hette Fleshwound (köttsår) så kortade ner det, och det har hängt med ganska länge nu... ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
När jag skulle regga mig på 944Serige-forumet fick jag lite idee-torka...
Men så drog jag mig till minnes min fasination för den franska teknade serien Spirou, nog mest känd för den lilla gula figuren med prickar och jäääääättelång svans. ![]() och det var ju just den figuren som jag tänkte på...men han heter Marsupilami, och det var alldelles för långt, så det fick bli Spirou. Sen la jag till 944t just för att jag kör en Porsche 944 turbo. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||
Spirou var väl även känd för sina bilar vill jag minnas bla fanns det väl en och annan porsche i serien... tex detta finns att hitta: http://www.club911.net/print.php?sid |
||
Jag kallar mig ETK-TIS på alla andra forum , och har nog samma insnöade attityd som Rickard , här kör jag med mitt namn , vilket är lite enklare ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Hade en 7:a men sålde den (Idiot
![]() ![]() På andra forum heter jag annat. Situationsanpassat. _________________ Fredrik Bolander --VVR-- ![]() ![]() |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7537 besök totalt |