| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GT 2002 Trubbel: Var har min depåpersonal tagit vägen?
|
764 besök totalt |
|
Sedan enduranceloppet på Brands har min depåpersonal varit spårlöst försvunnen. Jag gick in i depå för att få vingen lagad men det fanns inte längre någon som ville vinka in mig till anvisad plats.
(är ju omöjligt att hitta rätt utan). Det spelar ingen roll vilket läge på 'Pit crew animations' jag väljer, dom är bara inte där längre. Är det någon annan som varit med om detta eller känner till problemet? Hoppas på att det finns någon enkel lösning så jag slipper installera om hela spelet.
Jag nämner inga namn men jag misstänker starkt att det har med något av dom konkurrerande stallen att göra .
Hallååååå personaaaaaaaalen, vi hade faktiskt ett
mvh Andreas |
||
|
Re: GT 2002 Trubbel: Var har min depåpersonal tagit vägen?
du skulle varit trevligare mot dem. De har väl tjurat till och gått hem
_________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
|
Jag hörde att de lackat ur pga at deras s.k. stjärna kommer till racen i en (dare I say it?) F-o-R-D?
Det är bara vad jag hört...
/J |
||
Jo, jag håller med om att det kan vara ett problem, fast jobbigast är ju att behöva sätta sig i en Porsche när man kommer fram till banan, skulle hellre rulla ut i Forden. Antar att du känner av samma problem.
Appropå Ford så vore det ju kul om dom gjorde en Touring Car mod som
baserades på säsongen 87-88 eller nåt. Hade ju varit kul köra M3 EVo,
Nissan Skyline,
Alfa 75 Turbo,
men framför allt RS500
Nåja, jag får väl sköta tankning och däckbyte själv något som teamet sparar en hel del pengar på. Har hört från Cirtek's teamchef att dom som belöning ska skaffa ett harem av pitbabes för överskottet.....
Fick annars tips att köra med 'Pit crew assistance' o då hittar man ju rätt men det är väl inte tillåtet att använda den hjälpen i våran serie? Lutar åt ominstallation med andra ord.
|
||
|
Pit crew assistance är väl bara en knapp man trycker på när man vill gå i depå? Lär väl inte vara fusk utan helt enkelt att du ropar på radion att du kommer att köra i depån, å dom springer ut å gör sig beredda - som i verkligheten(?) ?
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
Det hade ju varit tråkigt....
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
764 besök totalt |