Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2472 besök totalt |
Lopsserien 2005
Så er tiden kommet til oppsettet av kalenderen for 2005. I arbeidet med å få klassen på opp å stå i Sverige så er det de Norske og Danske bilene som har dratt lasset. Dette vil vi også prove å få til i 2005, men aktivitetsnivået må legges ut i fra hvor mange Svenske biler vi kan regne med. Så sporsmålet er hvor mange av dere kommer på banene i 2005? _________________ Rune Næss |
||
Ikke en som skal på banen?
Dette ser ikke bra ut for det videre livet til Svensk Locost Racing. Jeg syns det er utrolig at så mange engasjerer seg i Locost Sweden, men ingen ser behovet for å ha en egen racing serie å samle seg rundt. Jeg vet at SLC som arrangerer serien, jobber med et opplegg der de vil bruke en del av fredagene som åpne racing event. Det er en utrolig mulighet Locost Sweden har til å arrangere samlinger med banekjoringer på fredagen og utstilling på lordag og sondag, samtidig som det er locost racing på banen. Men da må noen av dere våkne og ikke overlate all kreativiteten til en entusiastisk Nordmann. Hadde jeg hatt et slikt Locost miljo her i Norge som dere har hos dere, skulle helgene våre inneholdt et par hundre Locoster på og utenfor banen. _________________ Rune Næss |
||
håller med...
fast jag vet 2 st locost som byggs just nu nere på Motorsportgymnasiet i Mantorp. |
||
Jag vill gärna vara med! men jag får ju inte rejsa med min bil (eftersom jag har delad bakvagn) men är gärna med och bankör och hjälper till med rejsingen. Vilken helg är detta? _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Racing
Ut i fra den deltagelsen som jeg vil anta at vi får med Svenske biler i år, så vil jeg foreslå at sesongen blir bestående av fire tellende lop i Svensk Mesterskap. I dette vil de tre rundene i Skandinavian Master inngå og en runde til i Sverige. Altså to helger i Sverige, en på Rudskogen i Norge og en på Djursland i Danmark. De to helgene i Sverige vil jeg prove å få Locost Sweden og SLC til å arrangere som et trackday/utstillings event i tillegg til selve racing lopene. Hvis interessen er stor nok så kan helt sikkert SLC også ha en egen Super Seven klasse i sitt tre timers lop på Lordagen. Hvilke helger det blir må jeg se litt mer på i samarbeid med Fredrik i SLC, da jeg må samkjore alle fem terminlistene. Sverige, Norge, Danmark, Finland og Skandinavian Master. _________________ Rune Næss |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2472 besök totalt |