Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
HEJ! Här är jag och det här är jag.
1512 besök totalt
stoffe
Jakobsberg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 95

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
:wave:
snubblade in här och såg att det hade öppnas ett forum och tänkte det är inte sant,
ett forum anpassat för mig här värkar alla ha samma intresse som jag har! KUL!!!!!

lite om mig:
mitt liv i bil började för många års sedan, jag är 24år och när jag var 10 lyckdes jag sätta pappas bil i en vehög och det var då allt började jag blev så att säga "addicted to race" men det skulle dröja ganska länge innan jag började på riktigt. För man var ju tvungen att bli tonnåring åka måppe öla och träffa brudar det roliga va att ingen ville ha skjuts med mig för att jag körde som en galning :)
blev 18 och fick körkort "oj" inge bra för vad fort man kunde köra, trafikregler ja dom är bra (för någon annan) tycke man. Att man inte blev av med körkortet???
Förra året började jag i allafall tävla och det gick ganska bra jag hade en tok slut sierra xr4X4 men lyckades köra ifrån både
porschar och evo 6or kom 5a totalt i lazzat rs challange och hade missat första tävlingen ganska skapligt resultat tycker jag men bättre kan det bli, nu har jag införskaffat en nissan cherry turbo som jag bygger till rejs bil ska bli ett kompliment i HOT¤WOK racning för björn325 ar en nära vän till mig.

Jag hoppas att vi får rejsa med varann i sommar!

_________________
Christoffer E
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Det var härligt o se "båten" varje gång i slalomen!!!!! thumbs up

_________________
Magnus Thomé
Citera
stoffe
Jakobsberg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 95

Namndispens
Namndispens
Trådstartare
Ja det gunga på lite i sommras annt blir det i år...
vi får se...

_________________
Christoffer E
Citera
Allmänt banåkaforum
HEJ! Här är jag och det här är jag.
1512 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande