Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1445 totalt) |
Leverantör av glasfiber och laserskuret i Göteborg??
Hej!! Behöver en billig leverantör av glasfiber i Göteborg. Skall användas till form så kvalitetkraven är låga... Samt nån som kan leverera laserskuret i pyttesmå serier. tunnplåt rostfritt och ca 8 mm svart. _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Re: Leverantör av glasfiber och laserskuret i Göteborg??
Biltema har bra priser på glasfiber. _________________ //Mattias Gripenland |
||||
Re: Leverantör av glasfiber och laserskuret i Göteborg??
Har dom verkligen det?? Tycker att dom är skapliga på polyester men glasfibern tycker jag är ganska dyr. _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Kolla med Båtplas, eller lite olika större färjhandlare, de som har proffsavdelning, brukar ha riktiga priser på både plasten och glaset.
|
||||
Har en leverantör som kan sälja glas billigt (utan kvitto) så det problemet är delvis löst (behöver aluminium roller, var hittar man det??). Värre med laserskuret, har inga kontakter alls på sånt i GBG. _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
Alu. roller brukar finnas på färg affärer. |
||||
Duger vattenskuret?
http://www.bagenfelt.se/vattenskarning.html har hjälpt mig med grejor tidigare i 1 mm rostfri plåt, blev väldigt bra. Gör en CAD-ritning själv och skicka till dom. _________________ Christian Hammer Westfield SEiW -07 BMW M4 CS -18 |
||||
Jag tackar för det....... ![]() _________________ /Fredrik Stjernlöf (Svensson) |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1445 totalt) |