Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4117 besök totalt |
Motorjournalen 7 mars
Här kommer påminnelsen igen. Lite tunnt med info på kanal5:s hemsida men peter kör i alla fall en WRC Peugeot och Joppe hälsar på Jay Leno och spanar in hans bilsamling + Citroen C4, Matchless, Opel Extreme, klassisk Fiat, Dodge Magnum |
||
Skulle vara kul att se (inte minst "The Blastolene special") men jag skall väga in stakarna till FF:n ikväll... _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
Re: Motorjournalen 7 mars
De sakerna ser jag fram emot! ![]() Jet: går det inte i repris på lördageftermiddagar också? |
||
Det var tyvärr förra säsongen. En försämring m.a.o., ska detta tolkas som att MJ har halkat ner i popularitet? Knappast någon risk bland oss "petrol heads" . ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
||
Jay Lenos garage ska bli skoj. Får de gärna ha inslag om varje vecka. Han är grymt påläst kring udda automobilhistoria. /Bo _________________ Bo Danerius |
||
Det finns två program jag vill se på en hel tv-vecka. Det ena är Motorjournalen, som går måndagar 20:00. Det andra är Vetenskapens Värld, som går måndagar 20:00. och jag vet, det är extremt nördigt
Varför? ![]() ![]() Resten av alla förnedringssåpor, hockeykvällar och samiskspråkiga nyheter har säkert sina fans, men jag kan inte bry mig mindre. Argh! |
||
Nej! Jag missar kvällens program och även reprisen. ![]() Skulle vara kul om ngn kan vara uppmärksam på vilken Matchless det är med i reportaget. Min morbror har nämligen en Matchless crosshoj, skulle vara roligt om den är den. _________________ /Markus Lefors Mx5 NB -99 Standard Cup |
||
Bra saker de gjorde reportage om denna gången!!
Cittraprototypen kom jag av någon anledning att tänka på Magnus L här på forumet ![]() Lenoinslagen var roliga, kändes på något sätt längre eftersom det var uppklippt. Undrar förresten om Leno har någon dotter? I min ålder alltså... äsch, åldern kvittar förresten ![]() Hårig MC han har förresten! ![]() Magnumen är en helt klockren bil, fast lite tråkigt sladdande, hellre sett att de körde den i ett varmt land så man kan sitta och fantisera om hur kul det hade varit att ha en sådan i sommar! "bara amerikanare kan konsten att paketera gammal skräpmat och sälja det som nytt" Syftade han på McDonalds här eller? ![]() ![]() När ska förresten clarksson inse att snabbaste vägen runt en kurva inte är på "sladd"? ![]() Mitsan verkar ju förresten vara Guds gåva till mänskligheten.. ![]() |
||
Fler än jag som blev besvikna på Leno reportaget???
Hur man kan vara hos mannen som har om inte den största så åtmindstånde en av dom största privata samlingarna bilar och istort sett leverera NOLL är för mig en gåta ![]() Dom hade till och med bara kunnat filma lite svepande över hela hans samling och det hade gett SÅ MYCKET MER än vad det nu gjorde.......plus attt det blev ännu sämre av att det var uppklipp....men det var väl ett sätt att hålla kvar tittarna i hop om att det skulle bli bättre i nästa del. Kenneths båda reportage om Magnumen och Fiat 500 var dock bra... ![]() Top Gear inslaget var som vanligt bra...dom kan konsten att blanda lagom mycket filmning av sig själva med mer filmning av bilarna ![]() hm...dest då mer jag tänker på det....JAG KRÄVER ETT NYT REPORTAGE ifrån Jay Leno.....gärna ett het program som jag nog sa i mitt tidigare inlägg..........ställer upp som reporter, det är bara att höra av sig hi hi ![]() Mvh. _________________ Ascona_A |
||
Håller med fullständigt! Blev väldigt besviken! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 4117 besök totalt |