Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 13677 besök totalt |
Det blir säkert jättetråkigt ![]() ![]() Säkert bara en massa snack om kurorter i Eifelbergen och en massa bilsnack nersköljt med ![]() ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||||
Sluta retas... ![]() ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Jag kollar och återkommer. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Du missade inget sensationellt. Det enda vi fick bekräftat var att Johan är otroligt snabb - det väcktes dock vissa frågetecken kring hans förmåga att hålla loppet ut... ![]() Själv lyckades jag nästa supa bort väska med laptop och annat viktigt men som tur var hade taxin bara kommit halvvägs hem när jag upptäckte min tabbe! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Det var förbaskat trevligt igår,
jag kan styrka Anders uppgifter angående den enormt snabba framfarten av Johan. När han senare sladdade in i depån samtidigt som jag var inne för ett rutinstopp, höll vi nästan på att kroka ihop där jag stod på min depåruta, frågan är om det inte var ett fall av pit lane speeding. Johan stannade inte i sin ruta utan körde direkt in i garaget, uppenbarligen inget vanligt depåstopp för bränsle och däck. Jag trodde dock att Johan skulle komma ut på banan igen, men efter en halvtimmes febrilt mekande kastade han in handduken och bröt. Synd med en så stark ledning. ![]() ![]() ![]() _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||||
Ja, det rådde verkligen total förvirring i depån. Trots tankning av lågoktanigt bränsle lyckades en person både ta helt fel fil-m och missade samtidigt betalningen. Saken löstes med ett telefonsamtal, så inga problem men det blir Stockholmränta på skulden
![]() ![]() Upprepar gärna proceduren med t.ex. grillning i min trädgård så snart snön smält ordentligt. (Juli mao...) ![]() Angående Rapsodin, filmen alltså, måste jag säga att det är en KLASSIKER. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Det ser vi fram emot!! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
Det låter häftigt, :woot: då kanske en gammal man ![]() ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||||
Tack det var trevligt igår. Jag förstår inte hur jag kunde få med mig fel film samt glöma att betala för mat och dryck. Är skyldig Erik
![]() ![]() Tack för filmen Anders, och din med Peeter ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Erik....kanske ska jag ringa danska trafikpolisen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Tack för igår! Det var jag som ramlade in på ett bananskal via Micke
![]() Mycket trevligt trots betongkepsen ![]() Hoppas det blir fler gånger. _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||||
Micke och jag själv har haft problem att spela upp DVD:n på dator då skivan hackar. Jag löste det genom att kopiera alla filerna till hårddisk - då funkade det. Den fungerar också i min DVD som är kopplad till TV:n.
Någon mer som har problem? _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 13677 besök totalt |