Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 14067 besök totalt |
Framdämparna är misstänkt lika de jag hade till min bakbämpade bmx jag byggde, i så fall är det ingen dämpning alls utan bara fjäder. Spännande körning! .. ![]() _________________ David Ålind |
||||
Mmm, men den läckte något, såg när de plockade ihop golvet.. Inge snygg kletig pöl där inte.. ![]() |
||||
Samuel S, jag är avundsjuk på din nya glidare!
![]() Det är för övrigt han som står i den svarta tenniströjan vid bordet i bakgrunden. ![]() Annan godbit. Fast jag föredrar 65-66 års modeller av Shelbyn. ![]() Jag vill ha en sån här motor. Jag kan bara inte bestämma mig för om den skall hamna i en NASCAR-stukad Galaxie-63 eller en Cobra. Alla dessa val... ![]() Är det detta som är Magnus plan för Fiaten? I med en GTI-snurra och sen ut på folkracebanan. ![]() NEJ... Inte en valmöjlighet till... En SOHC-motor i en GT40 vore ju bara SÅ ballt. Det är ett svenskt chassi, där man efter orginalmallar svetsar ihop en riktigt orginal-liknande enhet. Undrar vad det kostar? _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Jag är däremot rätt så nöjd ![]() Blev faktiskt ett förstapris i form av en jätte-pokal o Euro New Classic-klassen. ![]() Jag skymtade dig i närheten av monten, men sen var du borta strax efter det... Men jag säjer hej nu istället ![]()
Gamla bilar du vet. Vi fick offra en bit av vårt mässgolv pga det. Men doften av bensin som läcker lite granna hör väl till veteranbilar? _________________ S a m u e l S Porsche 964 C2 - M3 E30 H35-24 - M535 E28 - E9 CSL - M3 E46 - M2 - mfl |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 14067 besök totalt |