| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Peeter i lådbilen på Ringen.
|
1 besök senaste veckan (16120 totalt) |
Nej, den bilden hade jag inte sett! Tack Lennart!
Hur många här är det som vet var bilden är tagen?
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
till herrn i en röd Miata.
Det är nämligen enda stället på banan som jag mig veterligen kör över en sådan vit banmarkering.
Edit: Jag kanske skall vara snäll och dela ut till Anders och Micke också?!?
Förutsatt att de gissade rätt? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
Tackar tackar
Var ju det jag tog det på Stod även där och tog några kort i höstas innan batteriet i kameran tog slut och det var dags att ge sig ut och köra några varv till
_________________ Fredrik Barrud ---------------- Corvette C6 |
||||
Yes plz. (Jag skrev faktiskt inte mitt svar omedelbart ifall "tävlingen" skulle få fortgå en stund först. Antagligen tänkte Anders likadant?) _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Great minds ...
Ibland kan man se att bilarna får ett riktigt härligt hjullyft just här om man laddar på. Jag vet att det finns en superbra bild på ThORSten (Ringers) med sin röda RS därifrån. _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
om du hittar den får du gärna lägga upp den här (iaf för mig). Inbillar mig att det inte fotograferas så mycket just där. Vilket iofs är lite konstigt då det borde vara tämligen enkelt att ta sig dit. _________________ Anders Dauner |
||||
|
|
||||
Trösta henne med att Lådbilen hamnade i rätta händer!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
Det är väldigt lätt att ta sig dit... Tror det är första eller andra tvärgatan efter PistenKlaus-tvärgatan.... Sen är det bara att köra några hundra meter tills vägen tar slut, eller svänga in på den stora gräsplanen som används till parkering. Sen 50 meter genom skogen (följ motorljudet), det går en stig där, ett eller två staket (färdiga med hål som man kan gå igenom) och sen är man framme
_________________ Fredrik Barrud ---------------- Corvette C6 |
||||
Hahaha...ja så skulle den ödmjuke utrycka det. Den objektive ( ) skulle säga att den gula GT3:an sannolikt matar på lika bra, dock med ett mer välavstämt chassie.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
![]() |
Nürburgring
Peeter i lådbilen på Ringen.
|
1 besök senaste veckan (16120 totalt) |