Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
Ford Sierra 2.9i -90
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (6235 totalt)
Anders Svensson
Karlstad
Här sen Okt 2003
Inlägg: 28



Andreas ottosson skrev:
Anders Svensson skrev:

Nedan kan ni se en film och en bild på skapelsen som nu är totalskrotad efter en frontning med ett armco-räcke





Ja det kan ju hända även de bästa
Citera
Snugglez
Göteborg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 44


Trådstartare
Idag har jag jobbat med avskärmningen till mina öppna filter, tog en stund då jag ville ha det så tätt som möjligt och samtidigt ska filtrena sitta stadigt och inte skaka omkring,m en det var värt "slitet". Blev väldigt nöjd med slutresultatet


_________________
/Magnus Wilck
Citera
Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005
Inlägg: 340



Snyggt, själv har jag monterat nya skivor och belägg det var lätt som en plätt!

_________________
Avregistrerad användare
Citera
Snugglez
Göteborg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 44


Trådstartare
Avregistrerad anv. skrev:
Snyggt, själv har jag monterat nya skivor och belägg det var lätt som en plätt!


Tackar =) ok, blev det några värre grejer än orginal eller?

_________________
/Magnus Wilck
Citera
Freddan
Sundbyberg
Här sen Jan 2004
Inlägg: 241



Snugglez skrev:
Idag har jag jobbat med avskärmningen till mina öppna filter, tog en stund då jag ville ha det så tätt som möjligt och samtidigt ska filtrena sitta stadigt och inte skaka omkring,m en det var värt "slitet". Blev väldigt nöjd med slutresultatet

Ser snyggt ut! Vad har du köpt den lilla svarta listen? Å har du fäst plåten i chassiet på något sätt? Ser ut som små skruvar lite här å var...

_________________
/Fredrik Fröberg
Citera
Snugglez
Göteborg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 44


Trådstartare
Freddan skrev:
Snugglez skrev:
Idag har jag jobbat med avskärmningen till mina öppna filter, tog en stund då jag ville ha det så tätt som möjligt och samtidigt ska filtrena sitta stadigt och inte skaka omkring,m en det var värt "slitet". Blev väldigt nöjd med slutresultatet

Ser snyggt ut! Vad har du köpt den lilla svarta listen? Å har du fäst plåten i chassiet på något sätt? Ser ut som små skruvar lite här å var...


Tackar =) Listen hade farsan hemma... Plåten är fäst i skärmen med tre skruvar. Filtrena är skruvade i plåten med tre skruvar/filter för att dom ska ligga still

_________________
/Magnus Wilck
Citera
Snugglez
Göteborg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 44


Trådstartare
Va på Elmia idag och blev inspirerad att göra min Sierra lite "race-inspirerad". Ska ta bort emblem, o skaffa lite raciga dekaler, göra ngt scoop i huven och lite såna grejer

_________________
/Magnus Wilck
Citera
Snugglez
Göteborg
Här sen Feb 2005
Inlägg: 44


Trådstartare
Efter mycket tänkade hit o dit, gemförelser osv har jag nu gett upp mina "drömmar" om att skaffa en Sierra cosworth, tycker dom är riktigt sjyssta men alldeles för vanliga. Så det får bli en Camaro gen4
93-97, svart med camarocup vinge o kjolpaket, vita fälgar o vita viperränder, MUMMA

_________________
/Magnus Wilck
Citera
Våra race- och banåkarbilar
Ford Sierra 2.9i -90
<<   1, 2
2 besök senaste veckan (6235 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande