Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12358 besök totalt |
|
||||
Peter med alla andra i stället för att maila till er alla så skriver jag här. Jag har kört över själva beställningen till killen som ska tillverka bitarna. Hur pass långt själva tillverkningen har kommet är jag själv lite osäker på...spec eftersom det blev några fler sattser som ska tillverkas än jag hade tänkt mig från början. Så jag misstänker att mr svarva/fräsa behöver några fler dagar på sig för att köra klart allt. _________________ Pelle Persson |
||||
|
||||
Klart
Alla besställda delar är nu klara (utom mitt eget) och är på väg att skickas till mig! och så fort jag har delarna hemma så skickar jag kitten till er. Killen som har svarvat/fräst ber hemskt mkt om ursäkt med den långa leverans tiden och så gör även jag! ![]() _________________ Pelle Persson |
||||
Det tycker jag verkligen det är :-) Lite synd att det har draget ut på tiden. Men den som väntar på något gott..... ![]() Iaf nu sitter jag och skriver adress lappar för fulla muggar. Dock så blir det svårt att hinna få med det till postgången i dag (16,00) ![]() _________________ Pelle Persson |
||||
fick mina grejor idag
![]() Någon med talets gåva kanske kunde ringa till en ledlagerförsäljare och försöka fixa ett lite bättre pris på ett "kit" med lager. Tycker dom borde kunna lämna lite rabatt. Jag har varken talets gåva eller uppslag på vilka lager som är lämpliga. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Instämmer...det vore kul. Jag lyckades ordna länkhuvuden men de är förstås "vanlig" M16, inte M16x1.5. Borde förstås kollat upp det innan. Nåja. Snowball tar 260kr styck plus moms... /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||||
Jättekul att höra att ni är nöjda med justeringarna. Synd att vi är så här pass utspridda över landet för man får hyffsad rabatt när man handlar ett flertal lager i samma veva (eller att jag inte själv tänkte på det innan) _________________ Pelle Persson |
||||
Jag såg inte tråden for Pelle hadde skickat bestillingen, men jag vil gjerne kjopa ett kit om nogon har ett til overs som dom vil selja. Kontakta mig på osperstad@gmail.com
Pelle: Har du ritningar som du kan skicka meg, så jag har muligheten att tilverka själv (om jag inte får kjopt). Jag kan også betala litt for ritningane om du vil, du har ju gjort en bra jobb med dom ![]() _________________ Oddbjorn Sperstad |
||||
Vad är detta? som är inringat på bild. http://www.badanka.com/upload/upload
Var monteras det? _________________ Per Törner |
||||
Det är bärarmens inre lagring.. I denna hylsa sätter man ett ledlager (ytterdiameter 26 och 12mm invändigt) som tar upp vinkelförändringar när du justerar med den yttre lagringen. Originalets hylsa med gummi bussning ersätts av denna.
_________________ /Arne Lindgren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 12358 besök totalt |