Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Har jag lagt Knutstorp på fel sida vägen?
2372 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Hehe, jag la en stor röd prick där jag TROR att Ring Knutstorp är. Nån som vet lite bättre än mig får gärna rätta mig

(Under "Banor" förstås... detaljkarta)

_________________
Magnus Thomé
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Inlägg: 13170

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Hejhopp!

Nu är jag ju ingen expert på Skånes geografi, men jag tror nog att pricken skulle ligga på andra sidan vägen. Norr om vägen lixom.

(Det här skrev jag egentligen bara för att testa litet...)

/Falk

_________________

Rice and shine
Citera
Ola Persson
Karlskrona
Här sen Nov 2002
Inlägg: 38



Som det ser ut nu så ligger den på rätt sida om vägen, vet inte om du har ändrat den sedan du ställde frågan.

För att göra det ännu mer exakt så skulle du kunna låta pricken dölja Te i Teglaröd

_________________
Mvh ola Persson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
ola P skrev:
Som det ser ut nu så ligger den på rätt sida om vägen, vet inte om du har ändrat den sedan du ställde frågan.

För att göra det ännu mer exakt så skulle du kunna låta pricken dölja Te i Teglaröd

Har inte flyttat pricken än men lite lite syd öst längs med vägen alltså... Okidoki!

Den tunna lilla vägen som går upp väster och sen norr om pricken som den ligger nu, är inte det vägen man åker in till banan på? Eller är det någon liten väg in till banan som helt enkelt inte finns med på kartan kanske...

_________________
Magnus Thomé
Citera
Ola Persson
Karlskrona
Här sen Nov 2002
Inlägg: 38



MagnusT skrev:
Den tunna lilla vägen som går upp väster och sen norr om pricken som den ligger nu, är inte det vägen man åker in till banan på? Eller är det någon liten väg in till banan som helt enkelt inte finns med på kartan kanske...


Vägen som man kör in till banan på är för liten för att synas på kartan. Den ligger ungefär rakt ovanför u'et i Knutstorp.
För att förfina det ännu lite kan vi säga att om du drar en linje rakt upp ifrån p'et i Knutstorp så kommer banan att ligga direkt till vänster om den.
Rakan är parallell med vägen på kartan.

Mer exakt än så kan det nog inte bli.

_________________
Mvh ola Persson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41498

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Tack för all info!!!!!!

Jag tror jag nöjer mig med "close enough" som den är nu då

Den var ju iaf på rätt sida vägen, hehe!!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Allmänt banåkaforum
Har jag lagt Knutstorp på fel sida vägen?
2372 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande