Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Tanke om "Best-of"
1954 besök totalt
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 5745


Trådstartare
Hej

Jag har funderat på en grej, när trådarna flyttas till "Best of" tenderar de att dö ut. Ofta är de redan rätt fulla med info men jag inbillar mig att det även ganska ofta fortfarande innehåller obesvarade frågor.

Det skulle inte gå att "spegla" trådarna så att de syns i båda forumen? På så sätt kanske de skulle bli "klara", eftersm de även syns i ursprungsforumet...

Vad tror ni/du?

/Gustaf

_________________
---/In search of Maxwell's demon---/
Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till...
SFRo-besiktningsman i Skellefteå
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18625



nu vet jag ju inte hur den här forum programvaran funkar med går det inte att lämna en redirect när man flyttar trådar? det borde ju funka eller?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2912



Håller med. Det bästa vore ju om samma tråd fanns både i vanliga och i best of forumet.

_________________
Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



thumbs up

_________________
Pär Hylander
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41592

Forumägare
Forumägare

Det finns en sån funktion men den funkar inte riktigt som man vill... Den länken som blir kvar i huvudforuemt trillar ner i listan o försvinner ner på sida 2 osv även om man svarar i tråden

Sen om man synkroniserar forumet (städningsfunktion typ defragmentera eller nåt) så försvinner alla "extralänkar" från huvudforuemt iaf.

Men jag ska tänka på att använda det iaf!

_________________
Magnus Thomé
Citera
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 5745


Trådstartare
Hej

Hm, okej...det går inte att göra tvärtom då? Ha redirecten i "Best-of" och låta tråden ligga i originaforumet? Fast då får man väl flytta den två gånger, det kanske blir bökigt....jaja... ;-)

/Gustaf

_________________
---/In search of Maxwell's demon---/
Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till...
SFRo-besiktningsman i Skellefteå
Citera
Foruminfo/frågor
Tanke om "Best-of"
1954 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande