Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Skilja ut Nürburgring
2563 besök totalt
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529


Trådstartare
Morsning Magnus,

Jag återkommer i ämnet och trotsar chefen!

Jag vidhåller att det vore bra om ALLT med Nürburgring anknytning samlas i ett forum. Som det är nu är huvudforumet väldigt omfångsrikt. Däremot är trafiken i forumet som behandlar Nordslingan tämligen lite.

När man som jag i princip endast är intresserad av Ring-delen vore det bra att kunna scanna av endast ett forum istället för två. Nu måste jag plöja igenom en hel del saker av mindre intresse för mig för att hitta det som intresserar mig.

Mitt förslag är alltså att du tar bort ordet "Nurburgring" i beskrivningen för huvudforumet. Sedan döper du om "Köra Nordschleife" till "Nürburgring" och samlar allt som har med skönheten att göra (förutom data-spelandet) i det forumet. Då skulle jag bli jätteglad!


Anders

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41503

Forumägare
Forumägare

Just nu är det väl bara toktråden ( thumbs up ) om gokart o bilbaneversion av ringen som skulle ligga fel isf.... Jo, just det, bilden på en Audi S1 på GP-slingan osså...

Hursomhelst, du får ha lite till tålamod. Jag vill prova "Köra Nordschleife" som rent faktaforum först innan jag gör nån ändring. Om det inte känns okej när det väl är igång så blir det ändring. Men jag vill ge det en ärlig chans först.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 4439



Anders Jonsson skrev:
...Nu måste jag plöja igenom en hel del saker av mindre intresse för mig för att hitta det som intresserar mig...

Anders


Tänk jag då... Jag måste ju kolla igenom alla forum och nästan alla trådar eftersom allt är så otroligt intressant och kul! Det tar tid, men det är det värt!

_________________
/Niße

Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41503

Forumägare
Forumägare

LOL!! Min hemliga plaaaaan fungerar MOOHAHAHAAAAA!!



_________________
Magnus Thomé
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



En tanke jag fick är att man kanske skulle kunna flytta den förträffliga ringekursen till en egen rubrik? Kanske blir det lite för mycket startval då? Som de är nu får man scrolla ner lite innan man kommer till de nya inläggen.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41503

Forumägare
Forumägare

Jo... vad tycker ni andra?

_________________
Magnus Thomé
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Håller med! Tycker ringenkursen ska hållas separat.. den är värd det

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529


Trådstartare
Magnus Thomé skrev:
Jo... vad tycker ni andra?


Ja det här ju mitt favorit ämne!

Jag tycker inte vi skall dela upp Ringen mer. Tvärtom skall vi samla allt under en rubrik. Aktiviteten är inte större än så. Visst kan det vara lite smått irriterande att scrolla förbi "sticky" grejorna - men skaffa större monitor istället!

Bara mina tankar.

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848



Anders Jonsson skrev:
Aktiviteten är inte större än så.


Just nu är det ju pre-season. När solen lyser lite starkare så kommer folk åka ner samt att tävlingarna drar igång . Då ökar nog aktiviteten i den avdelningen.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Foruminfo/frågor
Skilja ut Nürburgring
2563 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande