| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Problemen med GTR
|
2 besök senaste veckan (4196 totalt) |
|
Funkade klockrent på Mäcens server i kväll!!!Konstigt att det funkar ibland och ibland inte????
|
||||||
Det var nog det som var problemet ja, tängte inte på det,he he!! Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
Samma här,,,,,, tycker det är mycket märkligt. Jag har varit ute o provat på en massa servers på internetdelen o det fungerar bra. Mvh//Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Jag startar en server nu igen, så ni kan testa. Tar en original GTR-bana denna gången för att vara på"den säkra sidan.
IP: 194.47.145.118 lösen: rejsa _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
|
||||||
Fungerade mycket bra på din server, nu hade jag rätt bana åsså det var troligen det som var felet sist ja. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Jag har kört (rejält) mycket på senaste tid, och hoppat in i lediga race på diverse banor, och det har aldrig strulat faktiskt.
Däremot får jag psykbryt på det korta lagget som uppstår när någon kliver in, det tajmar alltid med att man är på väg ut ur en böj...
/J - GTR, det finns inget annat (just nu i alla fall) |
||||||
|
Testade igår kväll att host:a utan brandvägg (varken mjuk- eller hårdvaru), router eller nåt. Datorn direkt till modemet. Men när Stig försökte komma in så går det i alla fall inte.
Var nästan säker på att det var mina inställningar i routerns brandvägg som strulade, men det var det tydligen inte (i alla fall inte bara det...) MYCKET frusterande! Kan det spela roll vad man har för internet-leverantör? Både jag och Stig har Glocalnet. _________________ /Ove Mörk |
||||||
|
Jag lyckades hosta igår, bostream - 512/512 - Dlink DSL-300T (vanligt modem), XP:s brandvägg avstängd helt.
Det verkade vara helt ok ping med, jag snurrade runt lite bakom folk och noterade tider runt 30 ms på de flesta. Dedikerad server dyker aldrig upp i lobbyn dock - fan vet om jag missat något? /J |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Problemen med GTR
|
2 besök senaste veckan (4196 totalt) |