Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1562 besök totalt |
Blackrace Gbg 20/5
Hallå där! Nu är det återigen dax för en ny körning på Bananpiren! Vi kör igång c:a kl 18 och håller på fram till kl 22! Som vanligt gäller sunt för nuft, hjälm och handskar! Alla hjärtligt välkomna!! Väl mött! MVH// BR Göteborg _________________ Fredric Almqvist |
||
Startträning inför SVKG Sprint den 21/5 då mao
![]() Kalla målfållan för "bron" så kanske fler kommer och testar ![]() |
||
synd att man inte ens hinner få en 60-fot på sprintbanan innan det är dags att svänga. svårt att jämföra starttiden ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
PDE: kör rakt förbi Blå Stjärna mot älven så kommer du rätt på..
![]() karta fanns på Blackrace forum men det hackades tydligen just när det blev massa snack om vart alla pengarna tog vägen.. ( de va en riktigt intressant diskussion det.. ![]() _________________ MackeMaehlum |
||
Ungefärlig "Eniroangivelse"
|
||
oj då!!! det var nära på vattnet
![]() ![]() ![]() Kanske tur att man har plast kaross och trächassie på Marcosen om man deltar där.. Om man kör i plurret så kanske den går att använda som båt... ![]() Troligtvis kommer jag ej med eftersom jag ännu inte har kört något i år med den, men jag ska till garaget och skruva i dag så man vet ju aldrig... Jag missar tyvärr Sprint Race 1 i SVKG eftersom jag är bortrest i helgen ![]() Mvh//Jocke... _________________ Joakim Doshé |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1562 besök totalt |