| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Live for speed - S2
|
1 besök senaste veckan (6837 totalt) |
|
Jag hade ett så jäkla skoj race nyss
alla körde XF GTR http://www.liveforspeed.net/?page=co runt 15 startande låg och körde om varandra hela tiden i 10 varv inga oschyssta grejer heller kanske nån liten knuff men inget hårt jag låg 5:a när jag körde lite tight över kerbsen och välte
_________________ Martin Öberg
|
||||
Va!!! ... vafan det är ju det som är kul!! Jag är med och kör en endurance liga med GTP (mod till NR2k3). Vi kör teamvis i 6 - 12 timmar och byter förare online. Du menar att det är möjligt här i LFS??? |
||||
|
Kanon!! ....
Fast jag köpte licensen innan detta besked och har testat lite ... verkar ju kanon det här. |
||||
|
Jag inte själv testat bilbyte, men det jag läst är det riktigt simpelt.
Körde ett 45-minutersrace igår och jädrar va kul det är Man behöver ju inte vara så snabb, utan det räcker men en bra strategi och jämt tempo för att vara med i toppen! (Ja, jag vet att det är så i verklig långloppsracing, men nu har jag inte kört sånt! )
_________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
|
Jag har laddat ner spelet, testat lite på demot först bara. Grym känsla, har lite svårt med inbromsningar än så länge bara. Men jag vinner redan på "PRo". Ska nog ta o köpa hela versionen, så man kan köra online, då lär man få dyngsmisk
_________________ Viktor Huggare |
||||
Jahaja... Så att om jag får låna nåns så kan jag inte logga in på det? Bara för en dator?! Tänk om man formaterar elr skiten kraschar? |
||||
|
Då kan du aktivera igen men man kan bara köra aktivieringen 3ggr sen får man en ny aktivering i månaden tills man har max 3
Alltså för normal ominstallation eller datorbyte funkar det men inte för att dela ut till andra _________________ Martin Öberg
|
||||
okej. Det var ju tråkigt då... |
||||
Får göra som jag...bita i det sura äpplet och gå till banken och pynta för jag har inget visa eller så
|
||||
|
Schumi: Bud på de, har dock inte några stålar alls... Nästan...
Men! Det måste ju gå att lämna login till mig ( Inte för att bli tjatig eller så men ändå ) för när man trycker unlock s2 och man fyller i ett konto som inte finns så står det ju " Checking master server " eller nåt sånt. Och då måste login uppgifterna ligga hos dom som gör lfs och då borde ja ju kunna logga in på nån annans! För det kan ju inte spara kontot på ip:n för vissa har ju ip som ändras t.o.m. en gång om dan... Eller har jag fattat allt fel? Läste ditt svar en gång till nu obizzz (Hade visst läst fel innan..) och om min ip ändras, säg en gång om dagen, så kan ja ju spela lfs 3 dagar sen vänta 30 tills ja kan aktivera igen? Det suger ju stenhårt. Är det på ip:n? Eller det vet någon kanske inte? och, man kan ju mygla med lfs då. Jag är glad om jag kan spela med mig själv bara. Det man i så fall skulle kunna göra är ju att jag får t.ex. ditt login obizzz och loggar in såklart sen rycker jag min tp kabel och du aktiverar för dig en gång till sen kan jag ju spela offline, du online. Sen har dom kanske inte tänkt på att om jag då spelar online, du aktiverar igen så att båda spelar på samma login fast kanske på olika servrar och att detta då funkar för båda oss två... Man vet ju aldrig, dom är väl mänskliga dom oxå så dom kan ju oxå göra missar... Edit: om nån vill/kan/orkar "slösa" en aktivering på att testa min idé får ni gärna pm:a. Skulle sitta som en smäck
|
||||
|
Dina uppgifter ligger lagrade hos LFS-ägarna. Har du väl låst upp det kan du ha det tills du raderar mappen (avinstallerar) eller HD-krasch etc. Det har inget med IP att göra. Dom kanske loggar vilken ip du reggar dig ifrån, men det är inget som kollas tror jag förutom om nån misstänker att sitt konto blivit kapat.
Du behöver inte ha nätverkskabeln i förutom när du reggar (låser upp) dig, sen om du spelar offline eller online är upp till dig. Men ska du spela online kollas det vilket konto som du använder. När jag loggar in, så är mitt konto aktivt vilket leder till att när du försöker logga in med samma konto kommer ej funka då jag redan är "inloggad". Jag antar att det är så här, annars har dom gjort en miss.. Synd för dom, men jag tycker dom är värda pengarna. _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
|
okej Magnus, tänkte alldeles fel där med ip och att det inte går från datorn.
om jag fått testa detta med någon så hade ja ju kunnat köra alla bilar. Och om det då verkar bra hade jag ju köpt det utan tvekan... För att drifta i S2 demon och drifta i S1 är ju en klar skillnad. Därför vill jag bara testa med alla bilar och banor... |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Live for speed - S2
|
1 besök senaste veckan (6837 totalt) |