Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 ... 21, 22, 23 >> 26 besök senaste veckan (181576 totalt) |
Veckans dos kommer här:
![]() Camaro av sent 70-tal. 3-länks bakvagn, koni coiloverdämpare och 454 motor på minst lika många hästar... ![]() ![]() Mustang, okänt chassie men den ligger ju iaf fint i kurvan ![]() ![]() MUSTANG! Den fick vara med eftersom den är snygg! ![]() ![]() BONUSBILD: ![]() Camaro 68(67?) - 602motor, kolfiber lite här och där, bur, individuell bakvagn (vette möjligtvis), balla stolar, ordentliga bälten osv... |
||||
|
||||
Yep.... skala 1:18 ![]() ![]() |
||||
Gah ![]() _________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
Även jag gillar Camaron på sista bilden
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() _________________ Peter Karlsson |
||||
Risken är väl att man blir utskrattad om man kommer med en modellbil i skala 1:18 på en banträff.. ![]() ![]() |
||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Mums! Mer sånt! ![]() Du om någon borde ju kunna spamma detta forumet med brutala bilar? ![]() ![]() |
||||
så brutal!
![]() har spenderat hela förmiddagen i garaget o konstruerat ett nytt fäste till nya sparco stolen ![]() Han har ingen hemsida eller liknande med info om bilen? _________________ Jonas Fagerö CHEVA NOVA 1972 |
||||
![]() Här har ni några fler bilder http://www.americanironwest.com/inde Jag ska åka upp till Sears Point nästa helg så jag ska see om jag kan ta några nya bilder. _________________ -Peder Bäckman- Fiat 500 Abarth 2013 US |
||||
Här en liten bild på våran "svängjänk"! Det är en Vette 66'a roadster som vi har kört i bl.a Lacarrera Panamericana tävlingen i Mexico 3 ggr, vi vann vår klass sist vilket var väldigt roligt med tanke på konkurensen! 350mil genom hjärtat av mexico i full blås, fan va kul det var! Har fler bilder på datorn hemma som jag kan lägga upp sen!
![]() |
||||
Gen 1 är och förblir snyggare men generation 2:s Z28 1970,5 Split Bumper har ändå något speciellt över sig.... ![]() _________________ M a g n u sS o l l e n b e r g ![]() |
||||
En av våra racers Ernesto har just bytt sin bil färdigt och jag tycker att den blev ganska grym.
![]() ![]() More here http://corner-carvers.com/forums/showthread.php?t=24699 _________________ -Peder Bäckman- Fiat 500 Abarth 2013 US |
||||
![]() Tjenare Jag har visserligen ett lite fånigt Nick, som jag fått en del pikar för .... ![]() Men jag har en hel bunt First gen. Camaros + en -70 Racer som kommer från SLC's V8 Challange. Försöker lära mig lite ban körning, licensen är klar men inte frugan ![]() Kankse kommer ut till sommarn!! ![]() nåja.... Om nån kunde lära mig sätta in en bild kan ni få lite fräna bilder på lite Värmlands Camaro's hehe. Mvh Robin AKA [Fyllesvin]-Raggarn _________________ Tycker det e skitkul & sladda ![]() |
||||
Du tar och laddar upp dina bilder på t.ex. http://upl.silentwhisper.net/
Sen tar du den länken som bilden fick och skriver [img]bildens adress[/img] Inte så svårt ![]() |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1, 2, 3 ... 21, 22, 23 >> 26 besök senaste veckan (181576 totalt) |