Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18655 besök totalt |
2005-08-13/14 BMWSC/BMWCS Knutstorp
Hej. Jag vill på detta sätt meddela alla medlemmar att det blir två dagars banträff på Knutstorp i mitten av augusti. Moderklubben BMW Club Schweden www.bmwcs.com firar 20 år och vi, BMWSC, hjälper till med bankörandet. Alla medlemmar som vill komma skall anmäla sig på: www.bmwcs.com/Knutstorp05.html Vår egen hemsida är fortfarande fuktskadad och kortsluten av väta sedan sjöslaget på Sviestad. ![]() Till dess: Aktiva medlemmar och Cup-förare betalar inget extra för Knutstorpsträffen. (Förutom självkostnadsmiddagen om man nu vill ha den) Basmedlemmar betalar sedvanligt en träffavgift, denna gång fastställes och betalas den till BMW Club Schweden. Avgiftens storlek beror på vad man vill göra (läs på länk ovan för mer info) ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Hade tänkt åka ner båda dagarna. är medlem i BMW Sport Club ej aktiv kostar det mig då
som är sagt innan 350:- eller kostar det 750:- för båda dagarna ? om så är det ju bättre att bli aktiv medlem om jag åker på fler träffar i år. Jag har licens. Tacksam för snabbt svar. _________________ BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld BMW Compact V8 BMW Z4 35is BMW 118dxdrive BMW 335i BMW 118i BMW X1 25e Ulf Wiking |
||||
Det kommer att kosta dig 750:- Det är tyvärr inte möjligt att "uppgradera" sig under säsongen - gissa hur många som betalt den aktiva medlemsavgiften då? Det är ju klubben sätt att finansiera året, att gentemot förskottbetalning av träffavgifter så erbjuder vi ett attraktivt pris! + att medlemmar brukar dyka upp även om vädret sviker när det är träffdags om man betalt i förväg.
Mvh John fd. Kassör BMWSC _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
||||
28/8 är det ju vi SLC som ska vara där.... vem eller vad ska du åka med?? ![]() Vet att Lars-Åke har meddelat Cup-åkarna med kan påminna alla i Standard och Modifierad att det är möjligt att åka SLC700 och för Special-åkarna kan åka SLC GT. |
||||
Hej.
I semestertider och mellan alla sommarträffar är vår hemsida inte helt up to date. Därför informerar jag här. Till träffen på Knutstorp Ring skall alla BMW Sport Clubs medlemmar föranmäla sig enligt länken ovan. Det gör man genom att, i fältet för namn, ange "sportclubsmedlem" förutom sitt namn. Willkommen! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jepp, se bara till att ha ditt SC-medlemskort tillgängligt om du nu är aktivmedlem. Annars går du ju in som CS eller SC-bas-medlem. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Tänkte släpa ner min BMW Cup M3:a till Knutstorp för att ev testköra den lite.. Hoppas det går att klämma sig in på något lämpligt pass..
![]() mvh Peter |
||||
Nja Peter.... Är den inreggad som gatbil? I så fall ingaproblem såklart. om inte så får du kolla med L-Å om det går att köra under cup:ens träning? Vet inte om det är möjligt utan vagnbok etc. ![]() Vi kan inte fixa en specialare bara för dig, men det förstår du säkert. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Nix. Inte lagligt att ta sig till, och från banan på allmänna vägar med slicks ![]() Lagligt mönsterdjup gäller. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Jag hadde inte tänkt att köra slicks från sthlm till skåne ![]() ![]() Så köra med slicks is a no,no, men skurna slicks då? _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 18655 besök totalt |