Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6854 besök totalt |
Jag vill också tacka för två kanondagar! En bit över trettio mil enligt trippmätaren
![]() Att bruksbilen funkar för bankörning har jag iallfall bevisat för mig själv, men när den gråe nångång blir klar ska det gå fortare! De nya dämparna gjorde susen, betydligt stabilare i TV-böjen och under bron. Kul att träffa alla trevliga banåkare, som vanligt! /Markus, som måste köpa nya R-däck ![]() _________________ Markus Österberg Kör alldeles för lite racebil... |
||
Jo i långa vänsterkurvor börjar den suga luft redan vid halv tank och iom att tanken bara är på 25 liter så får man skvätta i rätt ofta... ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Himmla kul o träffa Er allihopa, oavsett om det ordades mkt eller lite.
Jag var väl nånn av dom första Ni träffade vid "insläppet", alltså jag som skinnade Er på pengar ![]() Föresten tycker jag det var duktigt av Er som lyckades fånga mig på bild på banan under dom 6-7 varv jag hann med: ![]() Tack allihopa för att Ni förgyllde min helg med en massa snack och fina bilar oavsett prisklass ![]() _________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||
Var på plats på lördagen med Automobils Porsche 968 projektbil (projekt i bemärkelsen finns en del att fixa på den vilket ger kul läsning i tidningen
![]() ![]() ![]() Jag hade kanonkul hela dagen och åkte med och körde i fler olika bilar än vad jag gjort på länge. Automobils testbilar Mini Cooper S och Smart fourfour Brabus var kulkul. Speciellt Brabusen var en positiv överaskning, Coopern vet man ju redan att den är kul ![]() Den silvriga Skoda Fabia RS med blå rallyflärpar vid hjulen var även den en stor kul överaskning att köra (och åka med) på banan. Sen att jag tog väldigt lång tid på mig att vänja mig vid dieselkaraktären... man varvar ju normalt till max o växlar sen eller hur? ![]() ![]() En av de roligaste passen var att åka med den otroligt fina (NOT ![]() ![]() ![]() Som vanligt missade jag totalt att åka med eller prova Wärhners bil m.fl. Men dagen räckte inte riktigt till ![]() ![]() ![]() Tack till alla för en supertrevlig dag! _________________ ![]() |
||
Magnus: Du får skylla dig själv
![]() ![]() Näe bara skojja lite, kommer du till rsr`s evenemang på GR i september så har du chansen. Då kommer bromsarna vara uppgraderade på nissen också ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6854 besök totalt |