Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10767 besök totalt |
Kom ihåg att detta är en material sport, dvs alla fel som görs skylls på utrustningen... _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Vill du ha fler tips på bortförklaringar så har jag ett stort antal på lager.
![]() Men var är nu alla bilderna, var det verkligen ingen som tog fler? /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
Tjenare .. här kommer ett gäng bilder till . har nog ett 50tal till ..... men de tar ju tid att ladda .. pust .
När vi nu pratar hastighet på rakan innan bromsning , sista kollen på hsthetsmätaren innan broms stog den på 220-225 ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ha de gött mer bilder kommer ...... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Tjenare Jannis! om du vill och har tid får du gärna maila denna bild i original till mig, mailadressen tror jag att du har kvar..eller? Många tack! _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
hej här kommer lite mer bilder ,även domma tagna av Tomas D från växjö
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mer kommer ... _________________ Jannis Dimtsas Mobilmec AB www.mobilmec.se www.BigBallsMx.com ( Smålands No1 mx butik ) www.Dimtsas.com PCS & PCSR #7755 |
||||
Jo det är min bil där bak - tror inte att du var i vägen - på Anderstorp är det gott om plats för alla. ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Hallå Rikard. Jag tror jag såg din bil, men längre komma jag inte. Är det denna? ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Hej Erik
Nej, det där är inte min bil. Den syns dåligt på mina bilder (står mitt bland alla vita gt3:or) men på första sidan i den här tråden har Nisse Classon lagt in en bra bild. Min bil har "Sandén-läpp" och 996 gt2-vinge så den är lätt att känna igen! Rikard _________________ Rikard Sjöholm (fd Svensson) |
||||
Second that! ![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 10767 besök totalt |