Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4713 besök totalt |
Företag som lagar alu-fälgar? "tips"
Har lite problem med en 18" Alu fälg som jag har råkat förstört lite, så nu söker jag efter företag som är duktiga på att laga alu fälgar. Så alla tips motages gärna! Tack på förhand. |
||||
|
||||
om du får tipset om fälgfixarna i Helsingborg så bortse från dem. De är i mina ögon enorma amatörer. Efter två besök dit var mina fälgar fortfarande LÅNGT från det skick jag förväntar mig med priserna de tar! Intera rekommenderas om det är ett professionellt jobb du vill ha utfört.
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||
Tyvärr så har jag samma erfarenhet av Intera som du har av fälgfixarna. De tog 2 månader att bara lacka om min Alpinafälgar och de såg inte vackra ut efteråt.... _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||
Har du läst den här tråden? Den här kraschade fälgen blev så här bra efter reparation hos fälgrikt i mörarp som ny, syns ingen skillnad alls ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Tackar för tipsen!!! Tyvärr så är min fälg VÄLLDGIT sne och trasig men den ska gå runt till dom flesta tills de är ordnat..
![]() |
||||
|
||||
Tackar för tipset. ha fåt det från lite olika håll. |
||||
om den är så sne och trasig så kostar det säkert mer att laga än att köpa ny. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
MM visst kommer det att kosta men det är så att dom finns inte längre att få tag på.. De är en orginal fälg som satt på min bil när den va ny men varken o.Z eller Nissan kan få tag på en ny.. Så de är bara till att bita i det sura äpplet och hoppas på att någon kan laga den.. |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
om det är mycket riktning som skall göras kan jag rekomendera Skullman Enterprise i Åkers Styckebruk utanför Stockholm. Länge sedan jag pratade med honom men adress mm är:
Skullman Enterprise AB Järsta, 640 60 ÅKERS STYCKEBRUK 0159-308 61 Fax 0159-300 61 Mobiltfn 070-688 34 44 _________________ Mattias Österberg Porsche 993 C2 -94 Porsche 968 CS -93 [SÅLD och saknad] |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4713 besök totalt |