Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8788 besök totalt |
Har varit borta på älgjakt några dagar så jag har inte uppdaterat... jo det har kommit in några anmälningar till... siktar på att det ska bli ca 20 bilar. |
||||
klart Du ska ha kvar bilen och komma.... en kräftskiva på lördagskvällen kan nog fixa till den här söndagsmorgonen med ![]() ![]() |
||||
Lite bilar har börjat anmäla sig...
alfa 75 passat 1,8t 2st förare-alfa 155 volvo 940 t42 trike oldsmobile cutlass seven Porsche 911 Volvo 460 Mitsubitchi Lanzer. Saab 96 Audi S2 Coupé fiat punto gt Porsche 928 |
||||
Jag och Peder dyker eventuellt upp så här kommer en anmälan av d lite mer preliminära slaget
![]() Kör isf lånad bil dagen till ära... Hänger lite på hur min ekonomi samt lånebilen mår.. En volvo 460! ![]() _________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||||
sedan skrotar Du 928an då Du fått köra en sådan muskelbil ![]() |
||||
|
||||
Till det datumet vore väl fan om jag inte skulle ruskat liv i bilen! I'll be there!
Hur sköts betalningen? Insättning på konto? Annars lär du väl ska in till stan nån gång, då skulle vi ju kunna mötas på jobbet/Frasses? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
skickar betalninganvisningar via pm... |
||||
Kanske en dum fråga, men är det obligatoriskt att ha instruktör med sig? Isåfall blir det problem med min ensitsiga.
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
inga problem Du behöver bara visa att Du kan köra räcker nog med ett varv i lugnt tempo då Du har erfarenhet antingen kan du ju göra det i dragbilen eller så får instruktören sitta på golvet ![]() sedan är instruktören nått som finns att tillgå om man önskar. |
||||
instruktörsbil bakom ett par varv går också bra... |
||||
Kom igen nu ni som är sugna
![]() ![]() Åker utomlands till veckan så enklast är det om ni är anmälda innan. hedlund_mattias@hotmail.com 0611 31344 070 2160825 |
||||
uppdaterar lite anmälningar |
||||
Börjar bli mer & mer sannolikt att jag dyker upp.
![]() ![]() Låter kanske negativ, men det är inte meningen, har längtat efter att få prova Mittsverigebanan några år nu. ![]() Att banan är lite dum mot bromsarna har jag hört, men hur tufft går den åt däcken? Måste lägga om hursomhelst, men ska jag ta däck med lite kvar eller pyttelite kvar är frågan för mig. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
![]() toppen om Du kommer, extra kul med några tävlingsbilar Har ingen känsla att banan är så krävande för däcken... |
||||
Då tror jag att jag vänder på ett par gamla bakdäck och tar med det halvnya paret som reserv. _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Ju förr man kan anmäla och betala desto bättre... allt för att våga dra ihop till dylika arrangemang med banhyra och annat vill man veta att ett visst antal kommer, antalet instruktörer anpassas också efter hur många som anmält sig. Därmed inte sagt att en sen anmälan är omöjlig. Glasklart svar va? ![]() |
||||
Den enda referensen jag har på andra banor är Kinnekulle. Börjar jag att åka med ett kalltryck på 1.5 bar på Mittsverigebanan så brukar jag få 1,9 efter ca:10 minuters körning, på Kinnekulle blev det 1,8. Detta gäller på en motorsvag tvåtaktsSaab som inte ens kommer upp i 150 knyck innan bron. _________________ //Mikael Jardstam |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 8788 besök totalt |