Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1120 besök totalt |
23-25 Sep Anderstorp SLC (personalhjälp sökes)
Till helgen är det dags för A-torp tävling för SLC. Eftersom A-torp är en för svenska mått ovanligt stor bana, så skulle vi uppskatta väldigt mycket hjälp med flaggvakteri, så om det finns någon vänlig själ som vill se en MASSA trevlig racing både med SLC's ordinarie sprint och Endurance lopp och dessutom hela Sportvagnsseriens final-tävlingar på första parkett så skulle vi uppskatta det stort. om ni vill och kan så hör av er till mig på 0708 800 695.... Obs vi står för rese-ersättning, mat och boende under hela helgen. |
||
från när till när gäller detta?
alltså lite ungefärliga tider på dagarna? Krävs licens? (min är tagen men inte uttagen från sbf) är det bara flaggviftning det gäller? osäker på om jag kan, men behöver lite info. tack, tack! _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||
Vi behöver hjälp från Fredag (om man kan fast inte lika nödvändigt som dom andra dagarna) kl.09 till 17 Lördag kl.09.00 till 18.00 och söndag 09 till 17.00..... frukost serveras innan så lite tidigare behöver man vara där ![]() Licens fixar vi för dom som inte har (funkislicens kostar ingenting, så den behövs inte "lösas" ut) Japp, det är flaggviftning i första hand men vi har några andra sysslor med som tank och Line-up där det kan behövas hjälp. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1120 besök totalt |