Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7668 besök totalt |
höhö, får man komma å titta/dreggla över dessa bilar.... ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
höö, får man komma å titta/dreggla över dessa bilar.... ![]() _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
roligt att några tycker det är intressant med mina dtm bilar.
jag har all historia på bilarna etc , jag ska ev presentera det senare. jag kommer att ordna visningar för intresserade grupper nästa är , nu är jag i fullgång med revitioner på 2 av bilarna, den gröna190e med 3,0l evo motor & en silvrig 190e 2,5-16v Berlin 2000 bil som ska gå nästa år = 06 MVH Henrik.R Mercedia DTM _________________ henrik rosengren |
||||||
![]() Kan man inte få en "sneak peak" så man får galna fantasier vad man kan göra under vintern ![]() BTW: Vart i helsike ligger Norra Vram?????? _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Skåne tror jag bestämt, utanför Helsingborg _________________ :: Mikael Lindqvist |
||||||
Stämmer bra! Henrik: Jag tror nog att jag får komma ut å kolla på dessa underbara skapelser ![]() ![]() Vi syns i "lekstugan"! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 7668 besök totalt |