Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Linköping, BMW's o massa annat (splittad tråd)
<<   1, 2
7038 besök totalt
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3187



Fdahl: OM du blir kvar i Luleå över helgen (men det blir du väl inte med tanke på vårat klimat här uppe ) så bör du komma förbi på BMW CS Nord's fika träff i Rutvik i luleå.
Det är kanske inte så många som hänger här men ett par iallafall som har sett ljuset är det väl.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2459



AL skrev:


Som om jag inte åkt 318 i mina dagar...pÅ BANA!!! Jag är väl, ihop med Peteer, en av de största förespråkarna för mer std.betonade bilar på träffarna. Man kan ha kul ändå!



_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
fdahl
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 11


Trådstartare
koni skrev:
Fdahl: OM du blir kvar i Luleå över helgen (men det blir du väl inte med tanke på vårat klimat här uppe ) så bör du komma förbi på BMW CS Nord's fika träff i Rutvik i luleå.
Det är kanske inte så många som hänger här men ett par iallafall som har sett ljuset är det väl.


Tack för erbjudandet! Men jag har flyg söderut bokat vid kl 15 idag. Annars hade jag gärna kommit förbi en stund! BMW CS Syd som jag är med i verkar inte vara lika aktiva

Förutom kylan så tycker jag Luleå verkar vara en mycket trevlig stad. Jag har iofs bara varit här sedan i onsdags kväll...

/Fredrik

_________________
Fredrik Dahl
BMW Z4 Coupé 3.0 -07
BMW 523i -00
Ducati Diavel Carbon -11
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Johan f.k.a M3E30 skrev:
AL skrev:


Som om jag inte åkt 318 i mina dagar...pÅ BANA!!! Jag är väl, ihop med Peteer, en av de största förespråkarna för mer std.betonade bilar på träffarna. Man kan ha kul ändå!




Garva du! Du blir efter iaf!

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2459



fdahl skrev:
BMW CS Syd som jag är med i verkar inte vara lika aktiva


Ajabaja, var försiktig med vems tår du trampar på

Vi har varit relativt aktiva i år, men allt beror på engagerade personers möjligheter att arrangera och medlemmars engagemang att deltaga.

Det kommer att bli fikaträffar nästa år för de som är mer för att sparka däcksidor , men det kommer också att bli fler möjligheter att åka bana för BMW CS medlemmar

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Johan f.k.a M3E30 skrev:

Det kommer att bli fikaträffar nästa år för de som är mer för att sparka däcksidor...


Hahahahahahaha

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Ola Persson
Karlskrona
Här sen Nov 2002
Inlägg: 38



Johan f.k.a M3E30 skrev:
fdahl skrev:
BMW CS Syd som jag är med i verkar inte vara lika aktiva


Ajabaja, var försiktig med vems tår du trampar på

Vi har varit relativt aktiva i år, men allt beror på engagerade personers möjligheter att arrangera och medlemmars engagemang att deltaga.

Det kommer att bli fikaträffar nästa år för de som är mer för att sparka däcksidor , men det kommer också att bli fler möjligheter att åka bana för BMW CS medlemmar


Jag håller med Johan, visst har vi varit aktiva.
Även om jag bara deltager så tycker jag att årets aktiviteter varit fullt tillräckliga.

På torsdag är det årsmöte.

_________________
Mvh ola Persson
Citera
fdahl
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 11


Trådstartare
Johan f.k.a M3E30 skrev:
Ajabaja, var försiktig med vems tår du trampar på

Vi har varit relativt aktiva i år, men allt beror på engagerade personers möjligheter att arrangera och medlemmars engagemang att deltaga.

Det kommer att bli fikaträffar nästa år för de som är mer för att sparka däcksidor , men det kommer också att bli fler möjligheter att åka bana för BMW CS medlemmar


ok, sorry Jag har inte varit med i syd-sektionen särskilt länge (några månader) så jag har väl missat en hel del.

Kommer ni att ha några aktiviteter i närheten av Linköping nästa sommar?

/Fredrik

_________________
Fredrik Dahl
BMW Z4 Coupé 3.0 -07
BMW 523i -00
Ducati Diavel Carbon -11
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2459



fdahl skrev:
ok, sorry Jag har inte varit med i syd-sektionen särskilt länge (några månader) så jag har väl missat en hel del.

Kommer ni att ha några aktiviteter i närheten av Linköping nästa sommar?

/Fredrik


Sydsektionen härjar mest i Skåne (med viss omnejd), men du har ju en väldigt aktiv Stockholmssektion som är geografiskt närmre. Det kommer att hända saker i närheten av Linköping nästa år (BMW CS) - men det är inte officiellt ännu och jag kan inte berätta mer än så just nu

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Allmänt banåkaforum
Linköping, BMW's o massa annat (splittad tråd)
<<   1, 2
7038 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande