| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20/11, 19:00
|
1 besök senaste veckan (2646 totalt) |
|
Servern öppnar 19:00. Första rejset 19:30. Serverinfo (dedikerad server): IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Bilar: NGT Banor: Rejs 1: Laguna Seca http://macen.nullnet.com/Laguna_Seca.rar Rejs 2: Anderstorp Rejs 3: Brno Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Vi har kört Laguna innan. Jag gillar den banan starkt.
Dock har alla som har Intel-processorer problem med nerladdade banor, och därför kör vi bara de som ingår i spelet. Inte kul att höra en massa gnäll om 1-fps-buggen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
Jag har intel men har inte haft sådana problem.men då förstår jag _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Verkar inte gälla alla med Intel. Men de som har berörts har haft Intel.
Vi kan köra Laguna ikväll och testa. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
|
||||||
|
Hm, hur ska det här gå? Jag har inte ens kört på banan. Korkskruven verkar bli knepig.
|
||||||
|
|
||||||
Det händer helt random verkar det som. Men när det inträffar så är det ENDAST Intel användare det händer för. Ingen som vet varför bara
Jag är inte helt säker på att det händer endast på addon-banor, men dessa är grymt överrepresenterade i alla fall. _________________ Christian Waltgård |
||||||
När vi körde Mo I Rana för någon vecka sen hände det mig. Jag hoppas jag överlever nu...
Nå. Har just provkört Laguna och den verkar bra! Målet är top 6...
_________________ Magnus Lindberg Italienskt |
||||||
|
Va tråkigt det är med GTR när det inte fungerar,4 o 3 a i mål enligt min skärm i dag ,men sedan blir man DNF,Jag har bara kört några gånger som det har fungerat med GTR online o det var när vi i SRM körde lite race,När spelet var nytt,Men sedan 1,4 an kom har det aldrig fungerat 100% för mej,Så det är nog tyvärr slutkört med det nu,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Kavic: Har du testat att ominstallera GTR? Ingen annan har haft detta problemet när vi har spelat.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Kul att race med nya datorn. Betydligt bättre att se banan nu. Stadigt över 80 fps och absolut inga ryckningar eller 1fps bugg.
Sen att man rejsar som en idiot är ju förståss inte lika kul. Jag lyckas alltid att glömma att det är kalla däck och bromsar på första varvet. Ursäkta så mycket för debaklet i T2 i Brno. Någon bytte spår lite tvärt som jag inte var med på och lyckades med konststycket att knuffa två stycken efter varandra i samma kurva!! Hade iaf kul fighter på Brno fast det vart misstagen som avgjorde där med. |
||||||
Detta låter ju precis som på F1C tiden när man olika gdb filer. Kanske skulle du ominstallera som macen säger ... eller bara trycka in macens banor i din dator. |
||||||
tror du att det hjälper då Cawwa ???,Tycker att det är bara problem med GTR _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1 besök senaste veckan (2646 totalt) |